poniedziałek, 26 grudnia 2016

100 KSIĄŻEK, KTÓRE CHCĘ PRZECZYTAĆ!

WITAJCIE!
Nastała ta dość długo wyczekiwana przez Was chwila, mianowicie stworzyłam własną LISTĘ STU KSIĄŻEK, KTÓRE CHCĘ PRZECZYTAĆ. Troszkę szokujące, że się na to odważyłam, prawda? Sama w to nie wierze. Ale to jest jeden ze sposobów, by nadgonić książki, które zalegają na mojej półce i móc je ładnie ułożyć jakoś na półce, by to wszystko jakoś wyglądało. A więc gotowi na ten mix? Bo ja chyba sama do końca nie potrafię w to uwierzyć... :D
Może na początek zacznę seriami, tak będzie łatwiej. Ah i byłabym zapomniała. Wszystkie obrazki zostały przeze mnie łączone, więc proszę o nie kopiowanie, albo przynajmniej żeby dać mi znać, że pożyczacie czy coś. :) Zaznaczone na CZERWONO to znaczy, że mam je w domu, ale leżą nietknięte [ze stosu prywatnego bądź bibliotecznego] na ZIELONO [pożyczone od koleżanki i mam je w domu]


1. Kim Holden - Promyczek <-recenzja
2. Kim Holden - Gus <-recenzja

3. Maggie Stiefvater - Drżenie
4. Maggie Stiefvater - Niepokój
5. Maggie Stiefvater - Ukojenie
6. Maggie Stiefvater - Grzesznik

7. Amy Harmon - Prawo Mojżesza
8. Amy Harmon - Pieśń Dawida

9. Katie Alender - Złe dziewczyny nie umierają
10. Katie Alender - Od złej do przeklętej
11. Katie Alender - Bardziej martwa być nie może 

12. Lisa De Jong - Kiedy pada deszcz
13. Lisa De Jong - Kiedy wszystko się zmienia
14. Lisa De Jong - Kiedy pozostaje żal

15. Kasie West - Chłopak na zastępstwo 
16. Kasie West - Chłopak z sąsiedztwa

17. Sofia Caspari - W krainie kolibrów
18. Sofia Caspari - W krainie srebrnej rzeki 
19. Sofia Caspari - W krainie wodospadów

20. Neil Gaiman - Nigdziebądź
21. Neil Gaiman - Amerykańscy bogowie
22. Neil Gaiman - Gwiezdny pył

23. Katarzyna Misiołek - Ostatni dzień roku
24. Katarzyna Misiołek - Dziewczyna, która przepadła

25. Brittainy C.Cherry - Powietrze, którym oddycha
26. Brittainy C.Cherry - Ogień, który ich spala

27. Magdalena Knedler - Nic oprócz strachu 
28. Magdalena Knedler - Nic oprócz milczenia

TERAZ będą kontynuacje serii, które zaczęłam, nie skończyłam. :D 

29. Tarryn Fisher - Mimo Twoich Łez <-recenzja
30. Tarryn Fisher - Mimo Naszych Kłamstw <-recenzja

31. Katarzyna Puzyńska - Motylek 
32. Katarzyna Puzyńska - Utopce
33. Katarzyna Puzyńska - Łaskun
34. Katarzyna Puzyńska - Dom czwarty

35. Aleksandra Tyl - Karmelowa Jesień
36. Danielle L. Jensen - Ukryta łowczyni

37. Kathryn Taylor - Zostawić Daringham Hall
38. Kathrin Lange - Serce z popiołu <- recenzja
39. Amy Ewing - Czarny klucz <- recenzja

40. E.L.James - Grey <-recenzja
41. Mari Jungstedt - We własnym gronie <- recenzja
42. Richelle Mead - Rubinowy krąg <- recenzja

43. Kiera Cass - Królowa i faworytka
44. Kiera Cass - Korona <- recenzja

A teraz książki jednotomowe, w tym jedna Magdaleny Witkiewicz należąca do serii:

45. Magdalena Witkiewicz - Cześć, co słychać
46. Magdalena Witkiewicz - Pracownia dobrych myśli <-recenzja
47. Magdalena Witkiewicz - Pensjonat marzeń <-recenzja

48. Maryla Szymiczkowa - Tajemnica Domu Helclów
49. Agata Czykierda-Grabowska - Jak powietrze 
50. Piotr C. - Pokolenia Ikea
51. Magda Stachula - Idealna <- recenzja

52. Brenna Yovanoff - Wyśnione miejsca <-recenzja
53. Sarah J. Maas - Dwór cierni i róż <-recenzja
54. Leslye Walton - Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender 
55. Amber Smith - Co mnie zmieniło na zawsze <- recenzja

56. Magdalena Knedler - Klamki i dzwonki 
57. Ewa Kaliściak - Dziewczyna NN

58. Sara Pennypacker, Jon Klassen - Pax <- recenzja
59. Anna McPartlin - Ostatnie dni Królika <- recenzja
60. Jorn Lier Horst - Ślepy trop

61. Guillaume Musso - Ta chwila  <- recenzja
62. Cecelia Ahern - Pora na życie
63. Jessie Burton - Muza
64. Blake Crouch - Mroczna materia

65. Michaił Bułhakow - Psie serce <-recenzja
66. William Shakespear - Sen nocy letniej 
67. Lew Tołstoj - Anna Karenina

68. Paulo Coelho - Weronika postanawia umrzeć
69. Maria Dąbrowska - Noce i dnie
70. Aleksander Dumas - Trzej muszkieterowie

71. Daniel Koziarski i Agnieszka Lingas-Łoniewska - Zbrodnie pozamałżeńskie <- recenzja
72. Agnieszka Lingas-Łoniewska - Piętno Midasa <- recenzja

73. Augusta Docher - Anatomia uległości 
74. Martyna Kubacka - Bez pamięci <-recenzja
75. Weronika Wierzchowska - Życie tak zwyczajne
76. Agnieszka Lis - Pozytywka <-recenzja

77. Mia Sheridan - Bez winy
78. Tillie Cole - Raze
79. Jay Asher - Trzynaście powodów <-recenzja
80. Meredith Walters - Twoim śladem

81. Jennifer Weiner - Prosto w dół
82. Fiona Barton - Wdowa
83. Krystal Sutherland - Chemia naszych serc <-recenzja
84. Maria Dahvana Headley - Magonia

85. Brittainy C.Cherry - Art & Soul
86. Brittainy C.Cherry - Kochając Pana Danielsa <- recenzja

87. Aleksander Sołżenicyn - Oddział chorych na raka
88. Scott Stambach - Niewidzialne życie Iwana Isenko

89. Nicholas Sparks - Spójrz na mnie 
90. M.L.Stedman - Światło między oceanami 
91. Susan Dennard - Prawdodziejka <- recenzja
92. Gaile Forman - Zostaw mnie <- recenzja

93. Marzena Rogalska - Wyprzedaż snów
94. Małgorzata Rogala - Kiedyś cię odnajdę
95. Anna Szafrańska - Widmo grzechu 
96. Martyna Senator - Zanim zgasną gwiazdy

97. M.J.Arlidge - Ene, due, śmierć
98. Tilar J. Mazzeo - Hotel Ritz 
99. Neil Gaiman - Ocean na końcu drogi 
100. Philip Pullman - Baśnie braci Grimm bez cenzury

I TO JUŻ TYLE, LUB AŻ TYLE. Czy na mojej liście znalazło się coś, co Wy byście przeczytali? A może macie już coś za sobą? Dajcie znać w komentarzu! :)

P.S - przeczytane pozycje będą skreślane z listy :) A z biegiem czasu pojawi się również i recenzja, ale jak wiecie, ja mam mega opóźnienie, więc najpewniej w przyszłym roku będą się ukazywać recenzje tych stu. :)

88 komentarzy:

  1. W takim razie życzę Ci, byś je wszystkie przeczytała. Moja lista też jest długa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! podziwiam Cię za taką listę. I to z okładkami :) Ja chciałabym taką zrobić, ale wciąż mam coś innego do zrobienia, ważniejszego
    Skopiowałam o skomentowałam część:
    Kim Holden – Promyczek – kusi mnie ta seria, ale nie posiadam
    Amy Harmon - Prawo Mojżesza – od niej muszę zacząć, ale też jeszcze nie mam
    Lisa De Jong - Kiedy pada deszcz – tej się dorobiłam na Targach, ale jeszcze nie czytałam; reszty tomów nie mam
    Kasie West - Chłopak na zastępstwo – słyszałam wiele dobrego, ale nie posiadam
    Katarzyna Misiołek - Ostatni dzień roku – czytałam rok temu
    Katarzyna Misiołek - Dziewczyna, która przepadła – akurat czytam, idzie bardzo szybko :)
    Brittainy C.Cherry - Powietrze, którym oddycha – uwielbiam książki autorki – to świetny początek nowej serii
    Brittainy C.Cherry - Ogień, który ich spala – czekam na nią :)
    Tarryn Fisher - Mimo Naszych Kłamstw – za mną już cała seria – jest bardzo inna niż wszystko co znam...
    Katarzyna Puzyńska – Motylek – posiadam jako ebook, ale jeszcze nie czytałam… trochę mnie przeraża ilość tomów...
    Kathryn Taylor - Zostawić Daringham Hall – mam całą serię, ale nie czytałam, Ty mnie trochę ostudziłaś...
    Magdalena Witkiewicz - Cześć, co słychać - czytałam – to zdecydowanie zupełnie nietypowa książka autorki
    Magdalena Witkiewicz - Pracownia dobrych myśli – cudownie pozytywna!
    Magdalena Witkiewicz - Pensjonat marzeń – fajna kontynuacja, bardziej spokojna niż Szkoła
    Magdalena Knedler - Klamki i dzwonki – mam, ale nie wiem kiedy się uda...
    Anna McPartlin - Ostatnie dni Królika – wiele osób poleca książki autorki, ale jeszcze nie mam, by móc sięgnąć… A bardzo chcę
    Jorn Lier Horst - Ślepy trop – autora znam tylko z młodzieżowych tytułów, te dorosłe nie zostały wydane chronologicznie i chyba poczekam:P
    Paulo Coelho - Weronika postanawia umrzeć – książki autora do mnie nie przemawiają
    Maria Dąbrowska - Noce i dnie – chyba czytałam, dawno temu
    Agnieszka Lingas-Łoniewska - Piętno Midasa – świetna!!
    Agnieszka Lis – Pozytywka – też na liście marzeń...
    Mia Sheridan - Bez winy – znam tylko Bez słów, kiedyś poznam i ten tytuł :)
    Tillie Cole – Raze – zacznę czytać niebawem, patrzy na mnie z półki
    Brittainy C.Cherry - Art & Soul - cudowna
    Brittainy C.Cherry - Kochając Pana Danielsa – moja najukochańsza powieść autorki
    Nicholas Sparks - Spójrz na mnie – też chcę przeczytać :)
    Marzena Rogalska - Wyprzedaż snów – też chętnie, ale nie mam...
    M.J.Arlidge - Ene, due, śmierć – mam, więc pewnie kiedyś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być "Skopiowałam i skomentowałam część" - oczywiście Twojej listy :)

      Usuń
    2. Wow, sporo tego nam się pokrywa. :) Mam nadzieję, że Kochając Pana Danielsa stanie się moją perełką <3 Horsta znam też z powieści dla dzieci, bo mój brat coś tam podczytuje ;d

      Usuń
  3. Widzę, że plany masz zacne :) Powodzenia w ich realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!! imponująca lista, wiele jest takich książek tutaj co i ja ostrze sobie pazurki. A o takich z pozycji 9,10,11 nawet nie miałam pojęcia. Dzięki za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam za sobą tylko pięć powieści z tej listy. Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, ile masz genialnych książek w planach :D Sama od dłuższego czasu zastanawiam się, czy nie utworzyć czegoś podobnego, może w Nowym Roku, w ramach postanowienia noworocznego ;)
    * "Promyczkiem" Kim Holden wiele osób się zachwyca. Ja jeszcze jej nie czytałam, ale bardzo mnie kusi ;)
    * "Prawo Mojżesza" zaczyna się dość spokojnie, ale potem nie można się od niego oderwać :D
    * "Kiedy pada deszcz" rozłożyło mnie na łopatki i pomimo tego, że autorka powieliła schematy, które przewijały się w innych książkach, to czytałam to z łzami w oczach...
    * "Chłopak z sąsiedztwa" czeka cierpliwie na półce i mam nadzieję, że niebawem po niego sięgnę. Pierwsza część już dawno na telefonie w formie ebooka, jednak nie mogę się zabrać za nią -.-
    * Neil Gaiman to autor, który jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Czytałam "Amerykańskich bogów" i "Gwiezdny pył" i byłam pod mega wrażeniem :)
    * Brittainy C. Cherry kupiła mnie "Kochając pana Danielsa" i "Art&Soul", dlatego po wskazaną przez Ciebie serię na pewno sięgnę :D
    * Magdalena Knedler jest chyba moim odkryciem roku. Po "Klamkach i dzwonkach", które czyta się naprawdę fajnie, z chęcią sięgnęłabym po kryminały, które wyszły spod jej pióra :)
    * Katarzyna Puzyńska i jej seria o Lipowie nadal znajduje się na mojej liście must read.
    * Kathryn Lange jest dla mnie wielką niewiadomą. Na półce mam pierwszy tom serii, jestem ciekawa czy mi się spodoba ;)
    * Kiera Cass kupiła mnie pierwszymi trzema tomami o losach Ameryki. Czytało się szybko, łatwo i przyjemnie, a słyszałam, że kolejne tomy nie są już tak dobre, jak te poprzednie.
    * Do tej pory czytałam jedynie jedną powieść Magdaleny Witkiewicz i muszę powiedzieć, że ma to coś, dzięki czemu nie można się oderwać od jej książek ;)
    * "Jak powietrze" kusi mnie od dłuższego czasu, zwłaszcza, że przed i po premierze było naprawdę głośno o tej pozycji.
    * "Idealną" Stachuli kupiłam pod wpływem impulsu i promocji w Empiku i od tamtej pory leży na półce.
    * Piotr C. i wszystkie jego książki nie przemawiają do mnie. Kilka razy się za nie zabierałam, ale zawsze nie potrafiłam przez nie przebrnąć.
    * "Co mnie zmieniło na zawsze" Smith jest... WOW! Robi wrażenie, zwłaszcza wewnętrzna przemiana głównej bohaterki
    * "Weronika postanawia umrzeć" czytałam jeszcze w liceum i z tego co pamiętam, to była jedna z lepszych książek Coelho
    * "Światło między oceanami" gorąco Ci polecam. Jeżeli lubisz powieści, w których emocje i dylematy moralne odgrywają ważną rolę, to ta pozycja przypadnie Ci do gustu :)
    * Poza tym czaję się jeszcze na "Spójrz na mnie" Sparksa, "Wyprzedaż snów" Rogalskiej i "Prawdodziejkę". O każdej z tych książek słyszałam wiele dobrego, chciałabym zobaczyć, czy i mnie się spodobają :)

    Trzymam kciuki za realizację tejże listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo tego jest, ale cieszy mnie to, że tyle książek z mojej listy cię intryguje. :) A co do Magdy Witkiewicz to wspaniała polska powieściopisarka. <3
      Dziękuję i czekam na Twoja listę. ;)

      Usuń
  7. Sama kiedyś stworzyłam taką listę, ale z czasem się rozrosła i nie ma już 100 pozycji, a o wiele więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę kilka perełek, w tym przeczytanych przeze mnie ;) Mam nadzieję, że uda ci się to wszystko spełnić w 2017!
    Buziaki kochana!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, jedną już nawet dziś udało mi się przeczytać. ;)

      Usuń
  9. Ojej, ile książek... :) Mi byłoby naprawdę ciężko stworzyć taką listę, więc szacuneczek :)) Życzę Ci również, aby udało Ci się każdą z tych książek przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Co prawda dużo było roboty z tym postem, ale wszystko jest do zrobienia, kwestia chęci. ;)

      Usuń
  10. Z Twojej listy czytałam 6 książek i w sumie patrząc na ogólną ich liczbę to dość mało, ale każda była fascynująca i zapewniła mi masę rozrywki, więc te w pierwszej kolejności Ci polecam: "Prawo Mojżesza", "Chłopak na zastępstwo" ( moje odkrycie roku), "Chłopak z sąsiedztwa", Ava Lavender, "Trzej muszkieterowie" oraz "Kochając Pana Danielsa" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, dziękuję, będę o nich pamiętać. A Kochając Pana Danielsa w mojej biblioteczce czeka na swoją kolej. <3

      Usuń
  11. Koniecznie musisz przeczytać książki Harmon, obie są genialne!
    Sama chcę przeczytać Gaimana i "Promyczka", ale jeszcze z tym długo poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie jestem w stanie wypisać z Twojej listy książek, które sama chcę przeczytać bądź które czytałam, bo jestem zbyt leniwa, a byłoby tego bardzo dużo! :)
    Ja niestety nie potrafię stworzyć takiej listy, chyba że byłoby to "1000 książek które chcę przeczytać" :D
    Więc gratuluję i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może czasem trzeba się przemóc? Ja bym z wielką chęcią poznała Twoją setkę, czy też tysiaka. :D

      Usuń
  13. daj mi Gusa :D skończyłam Promyczka dwa dni temu i ciesz się, że nie będziesz musiała przeżywać tego, co ja, bo masz pod ręką kolejną część :D wiele z tyhc pozycji pokrywa się z moją listą :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle szczęścia dzięki Gabrysi. :D Jestem ciekawa, co ciekawego mi ten Promyczek przyniesie. ;)

      Usuń
  14. Uwielbiam książki Kasie West, są cudowne! :) Hoo jaki ja długi czas zbieram się żeby kupić w końcu "Złe dziewczyny nigdy nie umierają", ale u mnie wszystko jest możliwe xD Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za Ciebie kciuki, żeby zakup tej książki nastąpił trochę... wcześniej :D

      Usuń
  15. Koniecznie muszę dokończyć seriię "Drżenie". A "Kochają pana Danielsa" już przeczytałam i polecam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawe właśnie serii Drżenie. Budzi we mnie wielką ciekawość!

      Usuń
  16. Moja lista rośnie w takim tempie, że nie wiem, ile już ma pozycji. :) Sporo ciekawych tytułów. Polecam "Anatomię uległości" i książki Amy Harmon. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ambitnie! Powodzenia ;)
    PS Część z nich i ja bym z chęcią przeczytała, a niektóre już za mną.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo ich. Ja na swojej liście mam ze 200 książek. A ciągle przychodzą nowe tytuły.
    Widzę, że lubisz serie. Trochę się ich boję, bo potem trudno przerwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, ale czego nie robi się dla książek? To czekam na Twoją listę, 200 książek. Stworzysz taką? :)

      Usuń
  19. Prawo Mojżesza i Pieśń Dawida przeczytaj koniecznie, świetne książki :) Korona ma różne opinie, ale mi się podobała, uwielbiam całą serię, chociaż te dwa ostatnie tomy pisane są chyba troszkę na siłę :)
    Buziaki ;*
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Następczyni wydawało mi się, że jest pisana na siłę... Ale zobaczymy jak to będzie. ;)

      Usuń
  20. Książki Amy Harmon i Lisy De Jong - gorąco polecam! Koniecznie przeczytaj "PAX". Polecam też powieści Katarzyny Misiołek. Z Twojej listy wybrałam 15 pozycji, które chciałabym przeczytać, m.in.: powieści B. C. Cherry :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post! Sama kiedyś myślałam nad ułożeniem podobnej listy - może pożyczę od Ciebie kiedyś ten pomysł. Teraz jednak:
    "Drżenie" i "Dwór Cierni i Róż" - bardzo polecam! "Rubinowego kręgu" co prawda jeszcze nie ruszyłam, ale mam praktycznie wszystkie części Akademii Wampirów i Kronik krwi na półce (oprócz "Magii indygo" - tego nigdzie nie można już dostać...) i je uwielbiam <3
    "Złe dziewczyny nie umierają", "Pax" i "Prawdodziejkę" również bardzo chciałabym przeczytać! Tę ostatnią pozycję mam już na półce i tylko czeka na swoją kolej, także nie pozostaje nic innego jak tylko wkrótce się za nią zabrać. Oczywiście jak za wszystkie inne zaległości xD

    Pozdrawiam i życzę Ci, abyś w nowym roku przeczytała wszystkie pozycje z Twojej listy :)
    Poszukiwaczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś kupić na Targach książki? Lub patrzeć po stacjonarnych księgarniach? Ewentualnie szukać po księgarniach internetowych. Albo hm... może w pdfie (chodzi mi o Magię Indygo) ?
      Prawdodziejkę kiedyś pożyczy mi druga koleżanka z klasy, wraz z Dworem ... ;)

      Usuń
    2. Nigdzie nie mieli niestety, przynajmniej w tych księgarniach, w których byłam (całkiem sporo, ale nie przetrząsnęłam całego miasta), na internecie też nic. W pdfie można znaleźć, ale wiesz, chciałam mieć ją na półce :/

      Usuń
    3. Rozumiem... Może jednak ktoś będzie ją miał. ;)

      Usuń
  22. Ty i Drżenie, no no :P Osobliwe i cudowne czytałam - było nawet spoko, ale Drżenie lepsze :P
    Trzej muszkieterowie <3 Weronika postanawia umrzeć było ciekawe :)
    Och i Prawdodziejka - ej, masz to szybko zdobyć :D
    Ocean na końcu drogi był też ciekawy, ale zakończenie dziwne.
    Ja poluję na bajki braci Grimm dla dorosłych poluję już od jakiegoś czasu no! :P
    Planuję Pokolenie Ikea, Nigdziebądź, Dwór cierni i róż, Ukrytą łowczynię, być może Złe dziewczyny nie umierają (kontynuacja jest podobno beznadziejna),

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja i Drżenie, no o co ci chodzi? :D
      Będę miała szybko, na moje ferie zimowe ;d
      Nie wiem, o tych dziewczynach krążą różne opinie, dlatego wolę sama wypróbować. ;)

      Usuń
  23. Życzę w takim razie, aby udało się wszystko przeczytać! A od siebie napiszę, że z całego serca polecam Ci książki Amy Harmon, bo zarówno Prawo Mojżesza, jak i Pieśń Dawida były niesamowite! A książki Kasie West takie lekkie, na odprężenie i miły wieczór. ;) Odnalazłam też tu kilka tytułów, które i na mnie czekają na półce na przeczytanie i mam nadzieję, że w przyszłym roku to nadrobię. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo dziękuję, zwrócę na nie szczególną uwagę, jak tylko będę miała gdzie je dostać...

      Usuń
  24. Wiele z książek, które chcesz przeczytać pokrywa się z tym, ci i ja bym chciała :) W pierwszej kolejności chyba sięgnę po "Chłopaka z sąsiedztwa".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, więc czekam na zaproszenie do Twojej recenzji jak już się pojawi na Twoim blogu. ;d

      Usuń
  25. O kurczę, solidna lista :D ja jakiś czas temu skleciłam podobną na 50 tytułów, przy czym w swojej uwzględnianiłam tylko pierwszy tom w cyklu ;p także może dobiłabym i do 90 ... Bo do 100 na bank nie xd
    Sporo mi się pokrywa, a część z twojej listy mam już za sobą ;)
    Cóż, pozostaje mi tylko życzyć ci powodzenia... I oby twoja półka na książki była solidna :D bądź co bądź lekko mieć nie będzie :')

    Buziaki ;*
    Q.

    www.doinnego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd ta pewność, może do 100 dałabyś radę. ;)
      Jest solidna, gorzej z miejscem na kolejne powieści...

      Usuń
  26. Prawo Mojżesza jest zdecydowanie warte poznania :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. O, znalazło się tu też kilka książek, które sama chce przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę powodzenia i wytrwałości, żeby wszystko zgodnie z planem udało Ci się przeczytać. W moim przypadku takie listy nie mają racji bytu, książki wybieram bardzo spontanicznie i rzadko planuję. Z Twojej listy czytałam Puzynską, Witkiewicz i Gaimana, fantastyczna lektura.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pokaźna lista:) Mnie przypadły do gustu powieści Katarzyny Puzyńskiej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Drżenie polecam! Jest tam ukazana dość nietypowa wizja wilkołaków :D
    A Koronę dziś skończyłam i jak dla mnie to najsłabsza część :(
    Za to Avę Lavender bardzo polecam! Bardzo klimatyczna książka, trochę oderwana od świata - po prostu magiczna :D
    Życzę powodzenia w skreślaniu tytułów :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba też powinnam sobie zrobić taką listę :)

    Wiele książek z Twojej listy sobie zapisałam do listy książek, które muszę kiedyś przeczytać, bo wydają się ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kim Holden - Promyczek i Gus - czytałam i uwielbiam - szczególnie pierwszy tom :D
    Maggie Stiefvater - Drżenie - czytałam tą serię (oprócz 4 tomu) jeszcze w starym wydaniu i... była trochę nudna i nie wspominam jej jakoś wyjątkowo pozytywnie.
    Amy Harmon - Prawo Mojżesza i Pieśń Dawida - kocham oba tomy - jedne z najlepszych książek jakie przeczytałam w 2016 roku :D
    Katie Alender - Złe dziewczyny nie umierają - przeczytałam tylko ten pierwszy tom i trochę się rozczarowałam, ale to dlatego, ze spodziewałam się czegoś mroczniejszego, a dostałam paranormalną młodzieżówkę.
    Lisa De Jong - Kiedy pada deszcz i Kiedy wszystko się zmienia - pierwszy tom był świetny, drugi już niekoniecznie (zbyt schematyczny i posiadający całkowicie inny klimat).
    Lisa De Jong - Kiedy pozostaje żal - czekam i na pewno przeczytam jak najszybciej :D
    Kasie West - Chłopak na zastępstwo i Chłopak z sąsiedztwa - oba książki już za mną. Przyjemne, lekkie młodzieżówki z fajnym przesłaniem :)
    Neil Gaiman - Nigdziebądź - moje pierwsze spotkanie z Gaimanem. Nie mogę napisać, że było nieudane, ale spodziewałam się czegoś innego :)
    Neil Gaiman - Amerykańscy bogowie - mam w planie :)
    Brittainy C.Cherry - Powietrze, którym oddycha - po Cherry sięgam w ciemno ;P
    Brittainy C.Cherry - Ogień, który ich spala - czekam...
    Danielle L. Jensen - Ukryta łowczyni – drugi tom niestety słabszy od pierwszego. Za bardzo przewidywalny :/ Aczkolwiek na pewno przeczytam ostatnią część.
    Sarah J. Maas - Dwór cierni i róż – uwielbiam i czekam na drugi tom :D
    Leslye Walton - Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender – specyficzna książka, ale bardzo ciekawa i wpadająca w pamięć :)
    Lew Tołstoj - Anna Karenina – kiedyś na pewno, ale z pewnością nie w najbliższym czasie :)
    Aleksander Dumas - Trzej muszkieterowie – czeka na półce.
    Mia Sheridan - Bez winy – przyjemna powieść NA, ale dla mnie gorsza od „Bez słów”.
    Jay Asher - Trzynaście powodów – książka, która bardzo mnie rozczarowała. Dla mnie owe powody były za bardzo wydumane.
    Maria Dahvana Headley – Magonia – powieść nie na moją wyobraźnie ;P Pół ptaki, pół ludzie to nie dla mnie ;P Aczkolwiek na pewno nie była to zła książka.
    Brittainy C.Cherry - Art & Soul i Kochając Pana Danielsa – obie bardzo dobre :)
    Susan Dennard - Prawdodziejka – to jedna z tych powieści, co do których mam mieszane uczucia i nie wiem czy czytać, czy jednak nie. Nadal jestem w fazie niezdecydowania.
    M.J.Arlidge - Ene, due, śmierć – mam ebooka i na pewno kiedyś się skuszę :)
    I tyle nam się pokrywa :) Całkiem sporo.
    Pozdrawiam i życzę Ci powodzenia w realizacji planów!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Promyczka, może znajdę dzisiaj więcej siły to jakoś to ogarnę. ;)
      Drżenie - nawet mnie nie strasz! :D Całkiem sporo nam się pokrywa . ;)

      Usuń
  33. Ja mam w zeszycie zapisane już 150 tytułów ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiele z wymienionych przez Ciebie książek czytałam lu mam w planach :) Kiedyś u siebie publikowałam też taki sam post i niedługo minie rok od tego czasu, jetem ciekawa, ile książek udało mi się przeczytać z tej ambitnej listy. Życzę Ci, żebyś Ty przeczytała ich jak najwięcej! :)

    Pozdrawiam cieplutko
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję listy, bardzo dużo książek z niej mi się podoba,np: Wyprzedaż snów, Bez winy, Zostaw mnie i wiele innych. Oczywiście, niektóre z nich sama przeczytałam, ale jest ch o wiele mniej- np. Jak powietrze :D
    Pozdrawiam
    http://zniewolone-trescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Hhahha. Większość z nich jest również na mojej liście. Szkoda, że doba jest tak krótka:-(

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę, że mamy zbliżone gusta czytelnicze. :) Z Twoich przyszłych lektur przeczytałam: "Cudowne i osobliwe przypadki Avy Lawender" (na początku nie bardzo mi się podobała, na zakończenie cudna, choć smutna ogromnie), "Ostatnie dni Królika" (warta przeczytania), "Weronika postanawia umrzeć" (mnie powaliła, ogromnie Ci polecam), "Kochając pana Danielsa" (zachwyciła miliony, według mnie nie jest zła, ale też żadne z niej cudo; wątek romansu lipa, wątki dotyczące śmierci bliskich - cudowne). Obecnie jestem w połowie "Dworu cierni i róż" i jestem zachwycona - piękna baśń, fantasy - naprawdę rewelacja. To będzie jedna z najlepszych przeczytanych przeze mnie książek w 2017 r. :) Na półkach mam też jedną z części "W krainie kolibrów" (ale chyba puszczę ją dalej), "Ukryta Łowczyni" (muszę pochłonąć jak najszybciej, bo oto nadchodzi "Waleczna czarownica" :) ), "Cześć, co słychać" (czeka na swoją kolej, mam nadzieję, że wkrótce znajdę dla niej czas), "Pora na życie" (zdaje się, że ją mam, bo ubóstwiam "P.S. Kocham cię"). Chętnie dopadłabym "Promyczka" i "GUSa", "Prawo Mojżesza" i "Pieśń Dawida", coś z książek Lisy De Jung (wydają się ciekawe), "Powietrze, którym oddycha", "Pracownię dobrych myśli", "Bez winy", "Światło między oceanami", "Prawdodziejka" i "Baśnie braci Grimm". Wspaniała kolekcja. Z przyjemnością przeczytam Twoje recenzje na ich temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pax, Anna Karenina i Oddział chorych na raka - też zamierzam je przeczytać. Swoją drogą świetny pomysł ze stworzeniem listy. Chyba zrobię własną ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Właśnie skończyłam czytać "Zanim zgasną gwiazdy" Martyny Senator, która jest na Twojej liście... zakochałam się w niej! Niesamowicie zaskakująca i ma w sobie piękno. Wracać do niej będę nieraz, polecam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  40. "Promyczka mam w planach". Po "Prawo Mojżesza" koniecznie sięgnij. Piękna i oryginalna książka. Z trzech wymienionych książek Lisy De Jong podobała mi się tylko "Kiedy pada deszcz". Na dwóch kolejnych tomach tej serii się zawiodłam. "Chłopak na zastępstwo" to lekka powieść, pokazująca jak dużo miejsca w naszym życiu zajmują fałszywe przyjaźnie i internet. "Korona" także przypadła mi do gustu. Zakończenia się spodziewałam i mnie zadowoliło. Na "Wyśnionych miejscach" lekko się zawiodłam. "Dwór cierni i róż" oraz "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" zawładnęły moim sercem. Kocham je! "Ostatnie dni Królika" nie są może wybitnie napisane, ale wzruszają i wciągają. Polecam! "Chemia naszych serc" dość oryginalna, a zakończenie bardzo dobre. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyczek jest dobry, ale Gus jeszcze lepszy. Aktualnie nie mogę doczekać się Franco. ;)
      Co do książek Harmon mam w planach, ale jak narazie nie ma ich w bibliotece. ;/
      Ta trylogia również przede mną, a na książkach Kasie West mam nadzieję, że się nie zawiodę... Dwór cierni i róż - wspaniała <3

      Usuń
  41. Świetna lista. Sama widzę dużo pozycji, które chciałabym posiadać i przeczytać. Jak na razie jestem szczęśliwą posiadaczką książki Anny Szafrańskiej "Widmo grzechu" z autografem autorki :D
    Czekam na Twoją recenzję "Baśni braci Grimm bez cenzury".

    https://gleam-of-hope-xxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, Widmo grzechu <3 Sama jestem jej ciekawa, jak tylko dopadnę tę książkę, to recenzji się doczekasz. :D

      Dzięki za wizytę. ;)

      Usuń
  42. Z tej listy czytałam tylko ,,Zbrodnie pozamałżeńskie" ;O

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś niesamowita wiesz. Trzymam kciuki i wierzę że Ci się uda. Osoby które tyle czytają mają u mnie wielki szacun. Mnie ostatnio kiepsko idzie czytanie książek. Skupienie siada totalnie. Od śmierci mamy jest gorzej. Ostatnie miesiące nie były dla mnie łaskawe niestety. Teraz staram się nadgonić z czytaniem bo mam trochę więcej czasu. Szkoła się skończyła, córki jada na obóz to będzie trochę więcej przestrzeni dla siebie. Lista jest imponująca. Chyba nic z niej nie czytałam ale zanotuje tytuły godne uwagi. Będzie tego sporo 😃

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)