środa, 7 grudnia 2016

Pitbull. Nowe porządki.

"- Oglądamy coś? 
- Dobrze, ale co? 
- Oglądaliśmy drugą część Pitbulla? 
- Nie.
- No to obejrzymy teraz."

 



PITBULL. NOWE PORZĄDKI 
Reżyseria: Patryk Vega
Scenariusz: Patryk Vega
Gatunek: Dramat, Sensacyjny
Produkcja: Polska
Premiera: 21 stycznia 2016 (ŚWIAT) 22 stycznia 2016 (POLSKA)









Trzeba zwalczyć Grupę Mokotowską dlatego dwie warszawskie komendy łączą się. 

Nie wiedziałam, czego się spodziewać po ten części. Wiedziałam, że na pewno musi być lepsza, jeśli została wyprodukowana w tym roku, nie to, co pierwsza część, w 2005 roku. Bardzo się ucieszyłam, jak zobaczyłam Grabowskiego w swojej roli. Byłam tylko ciekawa, gdzie jest jego syn. Ale nie przesadzajmy, nie było też go znów tak dużo w tym filmie. Są za to nowe postacie, które lubię, ale i kogoś mi brakło... Brakło mi oczywiście Dorocińskiego. Przecież w roli Majami spisałby się świetnie. No, ale nie można mieć wszystkiego. 
Za to Bogusław Linda - spisał się rewelacyjnie. Podobała mi się jego gra aktorska. To samo z Agnieszką Dygant - chociaż ta jej rola mocno różni się od Frani Maj, oj i to jeszcze jak... Ale dała czadu - muszę przyznać. Jak Ostaszewskiej nie lubię, tak po tej produkcji to się nie zmieniło, chociaż grała słodką idiotkę na moje oko dość dobrze. Nie lubiłam jej w filmie, no tak samo jako aktorką za nią nie przepadam i staram się unikać filmów z nią w roli głównej. A Zupy jak ja nienawidziłam, o mamo! To była czysta nienawiść do bohatera filmu, naprawdę. A tę postać grał Krzysztof Czeczot. 


Widać w tej produkcji pewną zmianę. Otóż nie widzimy tutaj policjantów pijących na umór, jak w pierwszej części. Tutaj już są inni, jak normalni ludzie. Nie chlejący w każdej możliwej chwili i to mi się podoba, ta zmiana. Mówią też, że Majami jest idolem wszystkich nastolatek, bo ciacho, bo fryz i w ogóle kozak. Otóż... jeszcze zaliczam się do grona nastek i nie, nie jestem jego fanką. Fajnie stworzona postać, ale wcale nie taka boska. Szkoda, że Dorociński odmówił tej roli, bo spisałby się świetnie i wtedy do grona nastek i ich zachwytów nad Majami wtedy bym była. :D 

 
Były chwile, które mnie obrzydzały i szokowały, więc muszę przyznać, że zalicza się do gatunku, jaki jest mu przydzielony. Zainteresowałam się produkcją, była intrygująca, z niespodziewanymi zwrotami akcji. Zwłoki odkopane z ziemi zatrważają.

Wiem, że nie jest to strikte recenzja filmowa, tylko opinia. Tak, opinia. I moim zdaniem warto sięgnąć po tę produkcję. Po ciężkim tygodniu, warto obejrzeć go w piątek wieczorem i się odmóżdżyć. Jeżeli oglądaliście pierwszą część, to czemu nie i drugą? Ja wiem, że jeżeli tylko w kinach pojawi się trzecia część - jadę na nią. Obowiązkowo! Jak nie lubię jeździć do kina, tak tym razem się przełamię, co będzie szokiem dla moich znajomych. :) 
Także polecam, obejrzyjcie go sobie. :)

40 komentarzy:

  1. Mąż lubi i oglądał z pasją. Ja nie lubię strasznych filmów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam! Dla mnie film rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach. Obejrzę razem z mężem.

    OdpowiedzUsuń
  4. III część jest jeszcze lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją opinię na temat tego filmu znasz, więc nie będę jej pisać, tym bardziej, że mi się nie podobał ;) W sensie III część.

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak nie dorówna pierwszemu Pitbullowi. :) Ale podobał mi się bardzo. Maja Ostaszewska mnie zniszczyła. :D Szkoda tylko, że najnowsza część jest już o wiele gorsza. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam, ale pierwszej, z 2005 roku, nie widziałam. chyba powinnam to nadrobić :D Nowe porządku oglądałam chcąc tylko więcej, więcej, więcej. uwielbiam ten film, chociaż niektóre sceny są dosyć brutalne. nie zaliczam się do grona nastolatek, ale spodobał mi się Miami. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Rola Dorocińskiego spodobała mi się najbardziej. ;) No tak, mnie też się nie podoba, ale to spoko gość. ;d

      Usuń
  8. Jestem ciekwa właśnie trzeciej części, któr niedawno wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu się zebrać, i obejrzeć zarówno tą, jak i poprzednią część ;) Póki co widziałam urywki, kiedy tata oglądał, a ja plątałam się po salonie, ale urywki nie dają mi prawa wypowiadac się o filmie - chociaż przyznam, że pobudziły moją ciekawość ;)
    Pozdrawiam,
    Q.

    Otwórz Drzwi do innego wymiaru

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie do tego filmu kompletnie nie ciągnie. Nie oglądałam żadnej z części i nie mam tego w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam i szczerze przyznam, że mnie nie ciągnie, ale widziałam jakieś urywki na YT i bawiła mnie kanapka z ogórkiem i kilka scen z tym napakowanym panem, Tomasz mu na imię, nazwiska nie przytoczę, bo nie chcę przekręcić. Np. scena z butami i przekręcaniem imienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie rozumiem wielkiego szału dotyczącego tych dwóch filmów. Wiem, że ostatnio 2 część była w kinach i każdy chciał na nią jechać. Dla mnie to normalny film, mnie ogólnie zwiastun się nie podobał.
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam za polskim kinem i to raczej film w nie moich klimatach ;/

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem ci tak nienawidzę polskich filmów xD chyba że komedie, albo coś na prawdę dobrego. Ten film dla mnie był po prostu był nic więcej żadnego wow, ani nic :D Oglądałam 20 min potem 40 min miałam wyrwane z kontekstu i już do końca także no jakby to ująć trochę nie ogarniałam, ale narzeczony mi potem opowiedział te 40 min i jakoś było :D
    Majami był spoko :D A Ostaszewską uwielbiam bo ona zawsze ma śmieszne role (jak np w serialu "Przepis na życie") xD Takze tu mnie rozwalała xD jedyny plus xD
    No ale czy 2 część obejrzę nie wiem zależy czy moje kochanie będzie to męczyło przy mnie, a obawiam się ze tak xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja średnio przepadam za Ostaszewską, a tutaj mi się nawet dość podobała. ;d To jest druga część. ;d

      Usuń
  16. Mój chłopak był zadowolony :P Ja nawet okiem bym na to za to nie rzuciła :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten film i mimo, że to moje ostatnie naście to i tak kocham Majamiego, ale nie za to, ze jest z niego kozak tylko za to, że ma piękne mięśnie. Co ja poradzę na to, że kocham siłownię? :D
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhaha, rozumiem. Moje też ostatnie naście, aaaaa, w maju już będzie dwójka z przodu. ;/

      Usuń
  18. A mnie się podobał, trzecia część jest w podobnym stylu czy inna? Najlepsza dla mnie była Dygant.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo śmieszna jest trzecia część, ale to w sumie nieco inna, ale również intrygująca. ;)

      Usuń
  19. Oho! To zdecydowanie coś dla mnie! Choć rzadko kiedy oglądam polskie produkcje, to ten temat mnie bardzo ciekawi! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcę obejrzeć, ale jak na razie nie mam możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak jest Boguś i Grabowski to koniecznie muszę przeczytać. Pamiętam serial Pitbul, który chętnie oglądałam. Ewidentnie brakuje Marcina a szkoda bo to genialny polski aktor. Pakt mi się bardzo podobał. No i Dygant oczywiście dobra aktorka. Z Bogusiem (mrrrrau 😃) polecam serdecznie serial Ratownicy (za Free na vod pl, wystarczy w Google wpisać ratownicy vod i lecisz. Mnie się bardzo podoba i chętnie wracam do niego.

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)