środa, 28 grudnia 2016

DRUGIE URODZINY BLOGA!

WITAJCIE! 
Dzisiaj jest dzień bardzo ważny, otóż... dzisiaj mija drugi rok, odkąd jestem z Wami tutaj! 


Ten post może się nieco różnić od tego z zeszłego roku. Pierwszy rok był ciężki, ale drugi również nie należał do najłatwiejszych. Wiele problemów prywatnych, które na mnie spadło - były miażdżące. Ledwo z nich powychodziłam cała. Walczyłam między innymi dla Was. Bo Wy swoimi odwiedzinami, swoimi komentarzami - rozświetlacie mój dzień. Gdy widzę, że czytacie co dla Was piszę, serducho rośnie w oczach. 
Jest coś, co się nie zmieniło. Moja pasja do czytania i muzyki. Nadal czytam nałogowo na tyle, ile mam czas, bo jak wiecie będąc w czwartej technikum, nie ma łatwo. Dwa tygodnie od dziś i będzie za mną próbna matura, druga część egzaminu zawodowego (dwudniowa) oraz bal, który pamięta się na całe życie. I jeszcze Sylwester po drodze. Jednak wcześniej miałam więcej luzów, dlatego recenzji w kolejce jest bardzo dużo. 
Chciałabym podziękować każdemu z osobna za to, że jesteście, za to, że dajecie mi motywację, dajecie sens istnienia mojemu blogowi. 

Co słychać na blogu?
- 17 grudnia 2016 roku, w godzinach przedpołudniowych mój licznik wybił równe 100 000! Dzięki jednej z blogerek, Wiktorii, udało mi się zapisać screena tej ważnej dla mnie chwili [klik]
- W tym roku również obszernie zwiedziłam Krakowskie Targi Książki, przy tym nawiązałam kilka nowych znajomości z blogerkami, czy autorami [klik]. 
- Powstało również nowe logo bloga, którego się trzymam i nie mam zamiaru go zmieniać. 
- Dokładnie 13 kwietnia 2016 roku powstał pierwszy post z mojego autorskiego cyklu PECHOWEJ TRZYNASTKI, który co miesiąc jest licznie odwiedzany, co mnie niezmiernie cieszy [klik].
-  Miesiąc temu, czyli 20 listopada, powstał pierwszy post z kolejnego autorskiego cyklu - Porozmawiajmy o... - tutaj z kolei są urządzane raz w miesiącu, zawsze 20-stego dnia miesiąca dyskusje, które również bardzo licznie odwiedzacie i komentujecie, co z kolei wiele dla mnie znaczy i motywuje do dalszej pracy [klik]. 
- Z wyzwań czytelniczych udało mi się zakończyć: 52/2016 [klik], ABC Czytania, które wygrałam [klik]; Mini czelendż 2016 z dwoma stosami; Przeczytam tyle, ile mam wzrostu!; NIE UKOŃCZYŁAM tylko jednego wyzwania, wyczytywania pozycji zalegających na półkach, zostały mi 4 pozycje, a czas mi się skończył. Obecnie trwają jeszcze dwa wyzwania - Olimpiada czytelnicza, która trwa do końca roku, oraz Zaczytajmy się - trwająca do 16.02.2017. [klik]

Trochę statystyki: 
- stworzyłam z tą notką 454 posty ( 34 czeka w kolejce),
- zyskałam 271 obserwatorów bloga, 
- mojego bloga skomentowano 4523 razy, nie wliczałam w to mojej odpowiedzi na nie, których jest tyle samo, 
- profil na FB polubiło 277 osób, 
- wyświetlono mojego bloga 104 692 razy. 

Dziękuję za te liczby, które są tylko dzięki Wam, Moi Kochani Czytelnicy! ♥

A teraz, chciałabym tutaj wyróżnić kilku blogerów, którzy w ciągu tych dwóch lat byli i są dla mnie wzorem, przyjacielem służącym dobrą radą, czy też po prostu osobą, którą prywatnie polubiłam czy też się zaprzyjaźniłam, pojawią się też blogi, które odwiedzam z największą przyjemnością (kolejność wymieniona poniżej jest przypadkowa): 

♥ Justysia z bloga Z miłości do książek [klik
Justysia! Twoje poczucie humoru trwa chyba każdego dnia i nocy, o każdej godzinie. Zawsze jesteś w stanie mnie zaskoczyć... kolejną nominacją lub TAGiem, który muszę zrealizować, bo jak nie to nudzisz mi tyłek. :D Dziękuję za rozmowy, które również wiele mi dają. Cieszę się, że zawarłyśmy znajomość bardziej prywatną, mamusiu. :D 
♥ Adriana z bloga Tajemnicze książki [klik]
Moja Kochana - dzięki Tobie poczułam, co to miłość przez książki do człowieka! Dzięki Tobie poczułam, że w końcu mam siostrę, której tak bardzo, bardzo mocno pragnęłam. Bardzo się cieszę, że wtedy wygrałam u ciebie konkurs niespodziankę i w sumie od tamtego momentu się zaczęło. Zaczęła się nasza znajomość, przyjaźń, aż do momentu siostrzanej miłości. Wprawdzie spotkałam się z Tobą dwa razy, nie licząc kilku dni na Twoim weselu, to mimo czuję, jakbym znała Cię od bardzo dawna. Dziękuję, że jesteś, że potrafisz mnie wesprzeć i dziękuję za Twoje zaufanie do mnie, bo to wiele dla mnie znaczy.
♥ Klaudia z bloga Książka do łóżka [klik]
Twój blog z kolei lubię odwiedzać. Ostatnio dość często zaskakujesz mnie zmianami wyglądu, a teraz sądzę, że chyba już niczego Ci nie brakuje. I u Ciebie pojawiają się recenzje nieznanych dla mnie książek, co tylko powoduje, że moja lista z każdą chwilą się powiększa... :D Rób dalej to, co robisz, bo robisz to naprawdę dobrze! :)
♥ Wiola z bloga Subiektywnie o książkach [klik]
Wiolu, Ty jesteś chyba moją babcią blogową. Jak dobrze pamiętam jesteś ze mną od początku i cenię to, że jesteś tutaj ze mną nadal. Twoja pasja do kolekcjonowania książek, do czytania ich, czy nawet samo prowadzenie bloga motywuje. Dzięki Tobie poznałam wiele książek, o których nie miałam pojęcia, a były warte zachodu. I nadal tak jest. :)
♥ Em z bloga Książkowa czarno_białaEM [klik]
Lubię zaglądać na Twojego bloga i czytać, co nam napisałaś ciekawego o książkach. Zawsze są one rzetelnie i szczerze napisane, w których nie ma ani cienia fałszu. No i te zdjęcia, które mnie urzekają. :)
♥ Ania z bloga Chaos myśli [klik]
To Ty, jako pierwsza skrytykowałaś mnie. Pamiętam to jak dziś, że jako pierwsza na początku istnienia mojego bloga napisałaś, co ci w nim nie pasuje. Dziękuję za te uwagi, to dla mnie znaczyło wiele, bo ktoś bardziej doświadczony zwrócił mi w końcu na coś uwagę. :D Poza tym, lubię czytać Twoje felietony, Twoje recenzje są zawsze dokładne, dzięki którym później wiem, co czytać, a czego unikać. :)

Chciałabym również podziękować autorom, oraz Wydawnictwom za to, że zaufali mnie powierzając swoje książki do recenzji: 
- Pani Paulinie Matysiak - za przedpremierowe poznanie Transhumanki, oraz kolejną porcję zaufania wiedząc, że książka może okazać się nie dla mnie, świadoma tego, że recenzja może być niezbyt pochlebna, 
- Pani Karolinie Sowińskiej - która powierzyła mi swój debiut [grubaska], do przeczytania, 
- Pani Marcie W. Staniszewskiej - za możliwość poznania przedpremierowo najnowszej powieści I obiecuję Ci miłość oraz zorganizowania konkursu, 
- Panu Tomaszowi Kowalczyk - za poznanie jego książkowego dzieła, wiedząc również, że nasze stosunki do pewnych spraw są dość rozbieżne, 
- Panu Maksymilianowi D. Czornyj - za zapoznanie się  z lekturą, która pozwoliła mi wybrać się na wycieczkę do przepięknej Itali wraz z zapachem espresso, 
- Wydawnictwu HarperCollins, 
- Jednorazowo jak narazie Wydawnictwom: Albatros, Akapit Press, Esprit, 
- Wydawnictwu Colorful Media,
- Wydawnictwu Psychoskok, 
- Portalowi KobiecePorady. 

Co myślicie o tym, by zmienić tło bloga na te flamingi co są na początku posta w banerze urodzinowym? Tło tekstu zmieniłabym może na biały... Co o tym myślicie? :) 

A poza tym, już za chwilę rusza konkurs urodzinowy! Raz jeszcze chcę Wam podziękować, bo bez Was nie byłoby Tylko Magii Słowa. ♥

JUŻ ZA MOMENT WYSTARTUJE KONKURS, DO KTÓREGO WAS JUŻ ZAPRASZAM! :) 

50 komentarzy:

  1. Wielkie, wielkie gratulacje. Jak ten czas szybko mija. Jako Twoja babcia blogowa powiem Ci, że białe tło będzie lepsze. Życzę Ci dużo książkowych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! ♥ Naprawdę dużo osiągnęłaś, ale to tylko i wyłącznie dzięki swojej pracy. Posty same się nie napiszą, a Ty publikujesz je regularnie i starasz się je urozmaicić, co jest ogromnym plusem! No i teraz dowiaduję się, jak dobrze jesteś zorganizowana, bo mieć tyle postów na zapas to naprawdę nie byle co. No i to niezwykle miłe, że Wiktoria zrobiła screena takiej liczby, która na pewno Cię cieszy i na którą zasłużyłaś - a co tam, zasłużyłaś na o wiele większe liczby odwiedzin ♥
    A co zaś do zmiany tła to warto spróbować, może to wyglądać naprawdę świetnie :)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! Wprost Cię uwielbiam, no kocham normalnie, więc to ja Ci tu będę pisać. Jesteś Wyjątkowa i nie zmieniaj się nigdy, błagam <3 Wszystkiego dobrego i wielu takich rocznic i ogromnych statystyk :)) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce się zmieniać, nie będę się zmieniać. :)
      Dziękuję kochana <3

      Usuń
  4. Gratuluję! Ja też niedługo będę obchodziła drugie blogowie urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! I życzę dalszych sukcesów, rozwoju, przyjemności z prowadzenia bloga, samych perełek książkowych.
    Mnie bardzo się u Ciebie podoba, bo fioletowy to mój ulubiony kolor, co zresztą widać u mnie na blogu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! :D Ten rok był mega i pod względem czytelniczym i blogowym *-* Teraz tylko przetrwać te wszystkie imprezy maturowe i będzie idealnie <3 Trzymam za ciebie kciuki :D
    Oooo <3 Masz rację co do TAGów jestem męcząca ;D Uwielbiam z tobą rozmawiać <3 i te nasze Świąteczne "Co tu poczytać?" xD
    Dobrze a że urodziny to mamuśka życzenia Wam złoży :D
    Motywacji, pasji, coraz większych liczników, dobrych współprac dla was <3
    Dobrych książek, pomysłów na nowe cykle, sukcesów, uśmiechu i radości z blogowania i wszystkiego co cudowne dla ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje! Post bardzo sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę wytrwałości oraz sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie gratulacje i życzę dalszych wielu lat blogowania, rozwijania pasji i samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem jak trudno poradzić sobie z problemami i nie poddać w innych sferach życia dlatego tym bardziej gratuluję wytrwałości. Życzę ci też kolejnych rocznic i coraz więcej sukcesów! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczere gratulacje! Świetne statystyki i nawet w tym poście widać, jak wiele radości przyniosło Ci blogowanie. Życzę, aby kolejne lata przyniosły kolejne sukcesy, ale też dużo satysfakcji z czytanych książek! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! I wszystkiego najlepszego <3 Czekam na kolejne urodziny! I podwojone statysyki <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, gratuluję i życzę kolejnych sukcesów w Nowym Roku! Przy okazji zapraszam do nieco odmienionej odsłony wyzwania "Grunt to okładka" - więcej informacji już 1 stycznia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Życzę jeszcze więcej radości i energii do prowadzenia bloga. I oby ten rok był lepszy dla Ciebie. ;) A co do tła, to faktycznie te flamingi mogłyby fajnie wyglądać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje, gratulacje!
    Myślę, że wiele udało ci się osiągnąć i możesz być z siebie naprawdę dumna. Widać, że wkładasz dużo serducha w to co robisz i są tego efekty. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć nie kończących się pomysłów na cykle i posty około książkowe, wciąż tej samej pasji do książek i pisania o nich oraz wiele frajdy z tego co robisz!

    Pozdrawiam, Kejt_Pe

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Oby było jeszcze lepiej! Życzę Ci wytrwałości, systematyczności Ci życzyć nie będę, bo to właśnie za nią Cię podziwiam! :)
    Dziękuję za wyróżnienie! Ja również lubię odwiedzać Twojego bloga i fp, wiesz już chyba o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielkie gratulacje! Życzę Ci dalszej wytrwałości w pisaniu bloga :)

    Pozdrawiam cieplutko
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  19. Wcześniej nie miałam czasu zajrzeć na Twojego bloga (Święta robią swoje...), dlatego też ominęła mnie ważna dla Ciebie data, więc... SPÓŹNIONE STO LAT!
    Jeżeli już zamierzasz zmienić co nieco w szablonie bloga to automatycznie polecam ci zmienić czcionkę na nieco lepszą, bo przy tej dość często źle mi się czytało wpisy. Nie zrozum mnie źle - nie chodzi o jakość postów, a moją wadę wzroku, gdzie literki po prostu się rozmywały. Z tego miejsca polecam georgię - na BR spisuje się znakomicie!
    Pozdrawiam!
    BLUSZCZOWE RECENZJE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Wiem kochana, myślałam też o czcionce. ;) Coś wykombinuję, na pewno. ;)

      Usuń
  20. Piękny post. W liczbach, a z drugiej strony osobisty bardzo. Ja dopiero niedawno odkryłam Twój blog, ale jest mi tu niezmiernie miło gościć. Rozwijaj się, Kochana, tutaj i w życiu prywatnym. Życzę Ci pozytywnego zdania matury i dostania się na wymarzone studia (bo pewnie taką drogę obierasz?), jak najmniej negatywnych wydarzeń w Twoim życiu (a jak już się pojawią, byś wychodziła z nich zwycięsko). Wszystkiego Najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne życzenia. Niestety, ale nie wybieram się na studia. Jedynie do szkoły na dwa lata, ale to jeszcze jest wielki znak zapytania na ten rok. Ważniejsze jest dla mnie zdanie drugiej kwalifikacji zawodowej. I miło mi, że ci się tutaj podoba <3

      Usuń
    2. Wooow... to rozwijasz się zawodowo. Super! :D A możesz zdradzić cóż takiego porabiasz? :) trzymam kciuki za powodzenie Twoich planów. :)

      Usuń
  21. Te flamingi są urocze <3
    Brawo, mam nadzieję, że kolejny rok nie będzie obfitował w miażdżące przeżycia - oby w ogóle ich nie było.
    O kiedy, masz studniówkę? :D Ja 14 stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mało będzie takich złych wydarzeń, w zeszłym roku miałam ich zbyt wiele.

      Usuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)