niedziela, 13 stycznia 2019

ZAPOWIEDŹ: ANGELIKA ŚLUSARCZYK - NAUCZ SIĘ BEZE MNIE ŻYĆ

Dzień dobry!
Z góry najmocniej przepraszam za ciszę, ale powoli wracam do żywych. Egzaminy państwowe za mną, teraz tylko praktykę muszę odrobić i będzie zdecydowanie lżej. Jednak teraz nie czując presji mogę spokojnie czytać i nadrabiać zaległości. Chciałabym jednak na wstępie pochwalić się, że spełniam swoje marzenie... 

Już na początku lutego, nakładem Wydawnictwa WasPos ukaże się moja debiutancka powieść pod tytułem "Naucz się beze mnie żyć".

OFICJALNY OPIS: 

"Wiola to młoda dziewczyna, która całkiem niedawno straciła bliską osobę. Teraz prowadzi swój Kobiecy Salon, świadcząc w nim usługi kosmetyczne wraz ze swoimi pracownicami – Klarą oraz Karoliną. Wspomnienia jednak są silniejsze – wszystko, co było, wraca do niej jak bumerang. W dodatku los nie oszczędza jej w ogóle, wciąż podkładając kobiecie kłody pod nogi. Wiola próbuje ułożyć swoje życie na nowo, jednak nie spodziewa się tego, co kapryśna fortuna dla niej przygotowała. Spotka na swojej drodze wielu ludzi – tych dobrych, złych, lecz niewielu z nich tak naprawdę stanie się dla niej ważnych. W dodatku nic i tak nie zwróci jej Jego – tego, który zniknął..."  


















I jak, jesteście zainteresowani? <3 
Skusicie się? :) 
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MOJĄ STRONĘ AUTORSKĄ -> KLIK

22 komentarze:

  1. Wow Gratuluję. Własna powieść w tak młodym wieku to ogromny sukces.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz serdecznie gratuluję i dziękuję za tak niezwykła wyróżnienie, jakim jest patrolowanie Twojej książce kochana. ☺ 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, ja się cieszę, że mogłam mieć tak cudownych patronów. ;)

      Usuń
  3. Już tytuł mnie bardzo zachęcił, gratuluje i na pewno ją przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi bardzo fajnie! GRATULUJĘ, TAK TRZYMAJ! :)

    Pozdrawiam
    ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Z przyjemnością przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję debiutu powieściowego! Życzę wyśmienitego przyjęcia na rynku.
    Cieszę się, że mogę mieć maleńki wkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maleńki? Chyba ogromny, za który będę ci wdzięczna chyba do końca życia. ;)

      Usuń
  7. Gratuluję :)Czas MŁODYCH - Miło patrzeć na sukcesy Angeliki, która jeszcze kilka chwil temu siedziała w ławce szkolnej - Niech SUKCES będzie z TOBĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Chętnie przeczytam :) Piękna okładka i zachęcający opis.

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)