piątek, 12 marca 2021

Katarzyna Kucewicz - Kobiety, które czują za bardzo

 WITAJCIE! 

Mam dzisiaj dla Was opinię poradnika dla osób z wysoką wrażliwością. Całkiem niedawno zrozumiałam, że do takiego grona osób należę i chcę sobie jakoś pomóc. By bardziej rozumieć siebie. Swoją wrażliwość, która momentami jest naprawdę... uciążliwa. Sięgnęłam po książkę Katarzyny Kucewicz na początek i dzięki niej wiem, że jest jeszcze wiele pracy przede mną, ale i lektur do przeczytania... 

Katarzyna Kucewicz - psycholożka i psychoterapeutka. Zagadnienie wysokiej wrażliwości zna od podszewki. Od lat pracuje z osobami czującymi za bardzo. W swojej książce doradza OWW jak o siebie zadbać, jak czerpać siłę z posiadania wysokiej wrażliwości. 

Katarzyna Kucewicz - Kobiety, które czują za bardzo 



Wyjątkowa wrażliwość. Dar czy przekleństwo?
Czujesz się przytłoczona własnymi emocjami? Bardzo łatwo cię zranić? Fatalnie radzisz sobie w tłumie ludzi? Masz wrażenie, że nie pasujesz do współczesnej rzeczywistości?
Nadmiernie przejmujesz się krytyką i zdaniem innych? Czasami chciałabyś po prostu schować się przed całym światem?
Jeśli odpowiedziałaś na choćby jedno z powyższych pytań twierdząco, Kobiety, które czują za bardzo to książka dla ciebie.
Dowiesz się z niej m.in.: czym jest wysoka wrażliwość, skąd się bierze i jak się przejawia w życiu codziennym, dlaczego niektóre kobiety czują za bardzo, jak zaakceptować swoją wrażliwą naturę i odetchnąć pełną piersią, czy wrażliwość może być twoim sprzymierzeńcem, w jaki sposób pokierować swoją karierą, będąc kobietą wysoko wrażliwą, jak znaleźć miłość, czując za bardzo.
Psycholożka i psychoterapeutka Katarzyna Kucewicz zagadnienie wysokiej wrażliwości zna od podszewki. Od lat pracuje z osobami czującymi za bardzo. W swojej książce doradza wysoko wrażliwym kobietom, jak mogą o siebie zadbać, i uczy, jak czerpać siłę z posiadania tej wyjątkowej cechy osobowości. Pokazuje, co zrobić, by odnaleźć się w ekstrawertycznym, pełnym bodźców świecie. 

Jest to mój pierwszy tego typu poradnik. Wysoką wrażliwość odkryłam wcale nie tak dawno temu. Ale odkąd pamiętam, zawsze czułam więcej. Myślałam więcej. Dużo rzeczy wzbudzało we mnie milion emocji, łzy, przerażenie, smutek... Pojawiał się również patrząc na obcych mi ludzi... I dzięki Lady Margot - Gosi, odkryłam w sobie tę cechę. Życie z wysoką wrażliwością wcale nie jest proste i lekkie. Dzięki książce Pani Katarzyny, dostałam całą masę wskazówek. 

Z reguły zawsze zaznaczałam w książce cytaty, ważne fragmenty, ale od długiego już czasu zaprzestałam tego. W tej pozycji mam ogromną ilość znaczników i jestem pewna, że kiedyś zajrzę do niej. Jest tu tyle ważnych słów, że nie spodziewałam się, tak szczerze mówiąc... Pióro pani Katarzyny jest przystępne, przez co nie mamy problemu ze zrozumieniem tego, co jest dla nas takie trudne. Owa wrażliwość... 

Jestem bardzo zadowolona, że zdecydowałam się na tą historię. Naprawdę. Chciałabym jeszcze nadmienić, że dostałam książkę w kiepskim wizualnym stanie, to autorka od razu poprosiła o mój adres i przysłała nieskalany egzemplarz. Zrobiło mi się niezmiernie miło na sercu, bowiem ostatnimi czasy te książki docierają do mnie w różnym stanie... Niemniej jednak, bardzo dziękuję. I serdecznie zachęcam wszystkich zainteresowanych, myślących, że może i Wy należycie do grupy osób wysoko wrażliwych. Myślę, że wiele z niej wyniesiecie, tak jak ja. 

Sięgniecie po nią? A może już przeczytaliście? Należycie do grona wysoko wrażliwych osób? 

Za egzemplarz serdecznie dziękuję autorce oraz wydawnictwu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)