środa, 2 marca 2022

Czarodziejki W.I.T.C.H. Księga 2

 Witajcie! 

Dzisiaj mam dla Was krótką opinię na temat drugiej księgi z serii W.I.T.C.H. - czyli powrotu do mojego dzieciństwa. :) Byłam bardzo podekscytowana na to spotkanie, chwilę musiała przeczekać na mojej półce do przeczytania. Ale w końcu się za nią zabrałam i jestem zadowolona. 

Francesco Artibani, Elisabetta Gnone, Bruno Enna - Czarodziejki W.I.T.C.H. Księga 2


W położonej pośrodku nicości twierdzy Kondrakar mieszka Wyrocznia – potęga pilnująca równowagi we szechświecie. Co jakiś czas wyznacza nowe Strażniczki, które mają strzec Sieci oddzielającej świat ludzki od Innego Świata zamieszkanego przez potwory. Jednak Sieć staje się coraz słabsza i przez kolejne portale przedostają się do naszej rzeczywistości siły zła...
Zadaniem Strażniczek jest odnajdywanie i zamykanie tych przejść, a także walka z niechcianymi gośćmi z Innego Świata. Tym razem rola obrończyń przypada pięciu nastolatkom, które nie zostały do tej misji wyszkolone, ale i tak muszą stawić czoło straszliwemu zagrożeniu. Dziewczyny mają też własne problemy rodzinne, muszą sobie radzić z chuliganami, starają się dobrze uczyć, a przede wszystkim powoli wchodzą w dorosłe życie. Doceniają wagę przyjaźni i poznają smak pierwszej miłości. Jak widać, kłopotów im nie brakuje. Na szczęście wszystkie mają duże poczucie humoru i lubią się śmiać – a wraz z nimi śmieją się czytelnicy! Elegancka edycja w twardej oprawie to idealny prezent dla dziewczynek uwielbiających przygodę, czary, humor oraz opowieści o przyjaźni i miłości, a także niezwykła gratka dla wszystkich dawnych, dorosłych już, fanek serii!
Księga druga zawiera komiksy z numerów 7–12 magazynu „Czarodziejki WITCH” – to ponad trzysta stron przygód czarodziejek – oraz wstęp z osobistymi wspomnieniami ówczesnej redaktor serii Agnieszki Wielądek.

Okładka tej książki jest również jak w poprzednim tomie - taką karteczką, jaką mam w swojej kolekcji. Posiada twardą oprawę, dzięki czemu jest niemal niezniszczalna. Kartki są białe i śliskie, obrazki w komiksie są naprawdę na najwyższym poziomie. Nie ma tu błędów lub jakichś graficznych wpadek. Duży format i cudne wydanie - należą się gratulacje wydawnictwu. 

Uważam, że trochę dużo kosztują, dlatego warto polować na promocje, ale warto też je mieć w swoich zbiorach. Świetnie się prezentują, a ja sama nie mogę doczekać się, aż wyjdzie kolejny tom bym również mogła go zakupić i postawić obok siebie na biblioteczce. Jestem bardzo zadowolona - wydawnictwo jak i drukarnia dała z siebie sto procent. Świetny umilacz czasu nawet po pracy, kiedy nie mamy siły i chęci sięgać po wymagającą lekturę. Ta jest idealna na odmóżdżenie i powrót do przeszłości. W moim przypadku do dzieciństwa, kiedy to świat nie był jeszcze taki trudny i skomplikowany... ;)  

POLECAM!

2 komentarze:

  1. Witch czytałam już dawno, jak jeszcze wychodziły w postaci gazetek. Mam wszystkie i czasami super jest znów odświeżyć sobie perypetie dziewczyn, z którymi dorastałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)