wtorek, 23 lutego 2021

Kirsty Gallagher - Żyj zgodnie z fazami księżyca

Witajcie, 

dzisiaj mam dla Was krótką opinię książki, po którą sięgnęłam z zainteresowaniem. Po przeczytaniu opisu poczułam, że to pozycja idealna dla mnie. Czy dostałam to, czego oczekiwałam? 

Kirsty Gallagher - nauczycielka jogi i medytacji , trenerka i mentorka Księżycowa. Od ponad 10 lat dzieli się swoją pasją i doświadczeniem, prowadząc zajęcia, warsztaty, wykłady - na całym świecie.Jest założycielką stowarzyszenia Lunar Living, które uczy, jak wplatać sekretną i starożytną mądrość Księżyca we współczesne życie codzienne. 

Kirsty Gallagher - Żyj zgodnie z fazami księżyca 


Zapraszamy do świata magii, dzięki której łatwiej przywrócić kontrolę nad własnym życiem!
Ciepła i inspirująca książka o księżycu, jego magii i o tym, jak ją wpleść w swoje życie. Wnosi wiedzę i praktyki mistyczne do współczesnego życia w taki sposób, że każdy może wziąć z tego coś dla siebie. Zawiera wystarczająco dużo informacji, aby można zrozumieć podstawy astrologii księżycowej bez zagubienia jego magiczności.
Autorka zapewnia, że obserwacja zmieniających się cykli księżyca pomoże pojąć znaczenie uczuć i przywrócić kontrolę nad własnym życiem. 

Okładka tej lektury jest przepiękna. Granatowe tło, kobieta i fazy księżyca, które mienią się wraz z napisami na holograficzny odcień! Grafik wykonał świetną robotę projektując ją, naprawdę. Posiada skrzydełka, które stanowią dodatkową ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi. Na jednym z nich przeczytamy kilka słów o samej autorce, a na drugim kilka wyszczególnionych punktów, czego nauczy nas ta pozycja. Stronice są kremowe, czcionka dość duża, odstępy między wersami i marginesy zostały zachowane, literówek brak. Fajne wstawki w postaci grafik są w środku, co dodatkowo nas dostraja. 

Lekturę tą odebrałam całkiem przyjemnie. Gdybym tylko w chwili czytania miała motywację i uparcie w dążeniu do celu, by żyć zgodnie z Księżycem, jestem pewna, że by mi się udało. Niemniej jednak miałam parszywy czas, i jak narazie ratuje się w postaci kamieni - biżuterii naturalnej. Na Instagramie ostatnio polecałam dziewczynę, która tworzy piękne cuda i które serdecznie polecam. Autorka przekazuje nam całą masę wiedzy i swojego doświadczenia, więc zalecam czytać ją po trochę. Nie na raz. A rozdział na dzień - wcale nie brzmi głupio. Do wszystkiego trzeba mieć odpowiednie podejście. Niestety u mnie go zabrakło, ale nic straconego. Będzie na mnie czekać. :) 

Pisarka dzięki tej lekturze pokazuje nam, jak w każdej fazie księżyca postępować. Jak myśleć, jak tworzyć afirmacje, które są bardzo ważne w naszym codziennym życiu. Widzimy, jak księżyc potrafi działać na nas, co momentami wydawałoby się... niemożliwe. A jednak. ;)
Mamy też opisane dość dobrze znaki zodiaku w każdej fazie, dzięki czemu lepiej jest zrozumieć to wszystko. 

Reasumując uważam, że to całkiem dobra pozycja, jeżeli chcecie działać z naturą. Musicie mieć zawziętość, upór. I działać, nie poddawać się. Cieszę się, że mogłam dzięki tej książce dowiedzieć się wielu nowych informacji na temat tego, co jest nam bliskie. :) 

Lubicie tego typu lektury? 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu 


1 komentarz:

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)