środa, 13 stycznia 2021

104 KSIĄŻKI, KTÓRE CHCĘ PRZECZYTAĆ! vol.2


Dzień dobry! 

Dzisiaj chcę zaprezentować Wam listę książek, które chcę przeczytać. Kiedyś taka lista się pojawiła, ale było to sto książek, których częściowo nie miałam na swojej półce. Ta lista akurat to książki z dawna kupione, pożyczone, które dostałam i które kupiłam i chciałabym jeszcze raz przeczytać. W minionym, 2020 roku, w drugiej połowie zaczęłam się wymieniać niektórymi egzemplarzami i stąd jest część pozycji, a część po prostu kupiłam lata temu i chciałabym je sukcesywnie wyczytywać. Chciałabym chociaż 1/3 z listy przeczytać. Jak mi to wyjdzie, okaże się... :) A teraz zapraszam na listę książek hańby. 🙈

1. Augusta Docher - Najlepszy powód, by żyć #1
2. Augusta Docher - Wiele powodów, by wrócić #2
3. Augusta Docher - Anatomia uległości
4. Augusta Docher - Rozdroża #1 [przeczytana styczeń 2021]

 
5. L.H.Zelman - Tożsamość anioła #1 [rereading] [przeczytana 2021]
6. L.H.Zelman - Bezsenność anioła #2 [rereading] [przeczytana 2021]
7. L.H.Zelman - Grzechy anioła #3 [rereading] [przeczytana 2021]

 
8. Jeff Giles - Na krawędzi wszystkiego #1
9. Nina George - Księga snów
10. Diane Rose - Carpe diem
11. Emily Barr - Jedyne wspomnienie Flory Banks [przeczytana 2024]
 

12. Agnieszka Lingas-Łoniewska - Piętno Midasa [przeczytana styczeń 2021]
13. Agnieszka Lingas-Łoniewska - Kiedy zniknę #1 [przeczytana 2023]
14. Agnieszka Lingas-Łoniewska - Kiedy wrócę #2 [przeczytana 2023]
 
 
15. Dean Koontz - Poszukiwana
16. Karolina Wilczyńska - Wędrowne ptaki #1
17. Terry Hayes - Pielgrzym
18. Ewa Lenarczyk - Pod innym niebem

19. Mary E.Pearson - Zdradzieckie serce #2
20. Jessica Fellowes - Morderstwo w pociągu #1
21. Małgorzata Manelska - Zapach Mazur #1 [przeczytana kwiecień 2021]
22. Kathrin Lange - Serce z popiołu #3 [przeczytana 2023]

23. Adrian Bednarek - Córeczki
24. Renata Kucharyk - Góralsko godacka

25. Robert Ziębiński - Lockdown
26. Elizabeth Macneal - Fabryka lalek
27. Colleen Hoover - Maybe now #2 [przeczytana 2024]
28. Zuzanna Marczyńska - Wrócić do siebie


29. Nina Majewska-Brown - Tylko tu i teraz
30. Nina Majewska-Brown - Tylko dla dorosłych

31. Anna Bellon - Nie zapomnij mnie #3
32. Magdalena Majcher - Obcy powiew wiatru


33. Magdalena Witkiewicz - Czereśnie zawsze muszą być dwie
34. Magdalena Witkiewicz - Ósmy cud świata [przeczytana styczeń 2021]


35. Natalia Sońska - Otwórz się na miłość
36. K.K.Allen - Domek na drzewie
37. Abby Jimenez - To tylko przyjaciel [przeczytana luty 2021]
38. Kate Sterritt - Kocham tylko tak [przeczytana 2023]


39. Ewa Cielesz - Ćma. Pochyłe niebo #1
40. Ewa Cielesz - Córka cieni. Siedem szmacianych dat #1
41. Ewa Cielesz - Córka cieni. Obce matki #2
42. Ewa Cielesz - Córka cieni. Burza przed ciszą #3


43. Agnieszka Olejnik - Nieobecna
44. C.J.Tudor - Kredziarz
45. Artur Urbanowicz - Paradoks
46. Kazimierz Kyrcz Jr. - Dziewczyny, które miał na myśli #1


47. Jostein Gaarder - Dziewczyna z pomarańczami [rereading] [przeczytana marzec 2021]
48. Daniel Mason - Zimowy żołnierz
49. Aleksandra Domańska - Ulica Pogodna
50. Liz Flanagan - Lato Eden [przeczytana 2023]


51. Cristina Sanchez-Andrade - Coco
52. Cathleen Miller i Waris Dirie - Kwiat pustyni
53. Isabel Pisano - Córy nocy
54. Wojciech Dutka - Czerń i purpura


55. Josephine Angelini - Spętani przez Bogów #1 [pożyczone] [przeczytana 2023]
56. Jess Rothenberg - Po tamtej stronie Ciebie i mnie [pożyczone][przeczytana kwiecień 2021]


57. Brittainy C.Cherry - Kochając pana Danielsa [przeczytana 2023]
58. Karen Gregory - Niepoliczalne [przeczytana marzec 2021]
59. Anna Szafrańska - Powiedz tak! #2
60. Agata Czykierda-Grabowska - Jak powietrze


61. Regina Doman - Obudzić Rose
62. Vargas Llosa - Marzenie celta
63. Mika Waltari - Czarny anioł
64. Maria Duenas - Olvido, znaczy zapomnienie


65. Monika Joanna Cieluch - Mężczyzna z tuszem na dłoni #1
66. Nina Reichter - Love line #1
67. Katarzyna Berenika Miszczuk - Obsesja #1
68. B.K.Staron - Richard Bonett. Obsesja #2


69. Ilona Gołębiewska - Powrót do starego domu #1 [przeczytana 2023]
70. Tomasz Sekielski - Sejf #1
71. Emily Giffin - Ten jedyny
72. Marzena Rogalska - Wyprzedaż snów #1


73. Estelle Maskame - Wróć, jeśli masz odwagę [przeczytana 2024]
74. Jennifer Niven - Wszystkie jasne miejsca
75. Ann Brashares - Wszystko razem
76. Andrea Portes - Jak najdalej stąd

77. Antologia - Polska krew
78. C.J.Daugherty i Carina Rozenfeld - Tajemne miasto #2
79. Magdalena Witkiewicz i Alek Rogoziński - Pudełko z marzeniami [przeczytane styczeń 2021]


80-104. Joanna Chmielewska - Klin, Całe zdanie nieboszczyka, Lesio, Romans wszech czasów, Wszystko czerwone, Dzikie białko, Kocie worki, Krokodyl z kraju Karoliny [rereading], Rzeź bezkręgowców, Wszyscy jesteśmy podejrzani, Boczne drogi, Depozyt, Drugi wątek, Najstarsza prawnuczka, Wyścigi, Florencja córka diabła, Szajka bez końca, Wielki diament t.1, Wielki diament t.2, Zapalniczka, Nieboszczyk mąż, Złota mucha, Babski motyw, Studnie przodków, Zbieg okoliczności. 

Zdjęcie z internetu [całej serii nie zdążyłam sfotografować, idzie do mnie tom 11, którego mi brakowało do kolekcji]

Nie ukrywam, trochę tego jest, coś tam już przeczytałam z tej listy... Niemniej jednak, 104 pozycje, które zalegają mi na półkach nieprzeczytane, to trochę sporo... :D A Wy? Macie zaległości? Dajcie znać! Znacie może którąś z powyższych lektur, którą polecacie żeby czytać jako pierwszą? :) 

P.S Wygrałam chwilę temu w rozdaniu na Instagramie Draculę, ale nie będę jej już dorzucać do tego stosu. :)

Trzymajcie kciuki za mnie, by udało się nadrobić tę jedną trzecią w tym roku. ;) Takie moje noworoczne, blogowe postanowienie. :D A Wy robicie sobie jakieś książkowe postanowienie, wyzwanie? Ja jeszcze biorę udział, standardowo w wyzwaniu 52 w 2021 roku. :)

3 komentarze:

  1. Dużo ciekawych tytułów i trzymam kciuki, byś zrealizowała swój plan! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja żadnych postanowień nie robię, bo i tak nigdy nic z tego nie wychodzi 😂 Polecam Docher, Majcher, Szafrańską, Cieluch, Jimenez. A Lingas-Łoniewskiej, Witkiewicz też te książki u mnie czekają w kolejce 🙈

    OdpowiedzUsuń
  3. "Kredziarza" polecam.

    Ja mam całą hałdę wstydu...

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)