sobota, 10 stycznia 2015

Zielonookie blondynki..

Agnieszka Lingas-Łoniewska - mieszka we Wrocławiu. Od kilku lat tworzy prozę głównie dla kobiet, jest autorką m.in. takich powieści, jak: Bez przebaczenia, trylogia Łatwopalni, trylogia Zakręty losu, W szpilkach do Manolo i wielu innych.




"Szósty" - opowiada o serii zabójstw, w których ofiarami są młode, piękne, zielonookie blondynki. Czy główna bohaterka Alicja Szymczak rozwikła sprawę tytułowego Szóstego? Czy poradzi sobie sama będąc w tarapatach? Czy Marcin Langer zdąży odnaleźć Alicję? Czy wszystkie blondynki zostaną zamordowane? Czy coś prócz cech zewnętrznych będzie łączyło zwłoki? Czasami wydaje się, że osoby nam bliskie, są tak dalekie..

"W szóstym dniu Bóg stworzył - kobietę i mężczyznę. 
W szóstym dniu ... odbiorę Ci życie bo ja jestem twoim bogiem"

Jak to książki Pani Agnieszki, podobała mi się. Długo musiałam czekać, żeby móc ją przeczytać, jednakże w końcu się udało. I po raz kolejny autorka nie zawiodła mnie. Wprowadziła romantyczne wątki, ale również i te mniej milsze. Zrobiła ta książka na mnie wielkie wrażenie. Sprytnie stworzyła Szóstego, którego praktycznie nikt nie podejrzewał.

"Była wręcz idealna...
Taka sama jak...
Tak...
Ale jeszcze nie teraz..."

Na koniec, serdecznie polecam, tak jak wszystkie inne książki Pani Lingas-Łoniewskiej. Łatwo i lekko się czyta, a sytuacje naprawdę zapierają dech w piersiach. Oraz na koniec wspomnę, że autorka opisała historię Szóstego jak bywa w co poniektórych rodzinach, może nawet u naszych sąsiadów, lecz jest dobrze ukrywana.

POLECAM ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)