piątek, 23 stycznia 2015

Jedna tragedia, która sprawi wiele smutku, ale i.. radości. #2

Tak, w końcu znalazłam czas, by przeczytać kontynuację. Cały tydzień rozmyślałam nad losem bohaterów Wybieram Ciebie i w końcu się doczekałam. :)

"To było... doświadczenie pozaziemskie. Magiczne. Po prostu widać było naszą miłość i radość przepływające przez nas oboje."

Molly McAdams - jedna z najpopularniejszych autorek powieści wchodzących w dorosłe życie ludzi (18-25lat), którzy podnoszą się z tragedii dzięki miłości ukazanej we wszystkich odcieniach: od czułości po płomienny seks. Nie jest to żaden erotyk, od razu mówię. :D

"- Muszę iść, zanim jeszcze gorzej namieszam. - Musnął mnie opuszkami palców po twarzy. - Przepraszam za wszystko. Nie wiem, jak to wyrazić, Harper, tak bardzo mi przykro. Proszę, nie skreślaj nas. Jakoś odzyskam Twoje zaufanie, tylko tego nie rób."

Moly McAdams - Wybieram MIŁOŚĆ 



Jest to kontynuacja pierwszego tomu - Wybieram Ciebie. Poznajemy tutaj dalsze losy Harper, zakochanej nastolatki w dwóch nieziemsko przystojnych mężczyznach. Każdy ma w sobie coś, co ciągnie ją do nich. Jednakże główna bohaterka jest w ciąży i zostaje z jednym z nich. Jest szczęśliwa, ale brakuje jej tego drugiego. (Z kim została, a kogo zostawiła? Przeczytajcie pierwszą część, to się dowiecie. :) ) Jednak ZNÓW zostaje wystawiona na ciężką wręcz próbę wytrzymania z cierpieniem, bólem, stratą.. Z nieopisanym uczuciem, które może wyleczyć tylko jeden mężczyzna. Ten drugi. Jest też pewnego rodzaju niespodzianka z początku nie miła dla Harper. Czy będzie w stanie wybaczyć komuś, kto z punktu widzenia normalnego człowieka jest banalne? Dalsze losy stają się może trochę przewidywalne, ale wywołują niesamowite emocje. Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Pytanie tylko jest takie: Ile trzeba znieść, by w końcu być szczęśliwym? O tym jest właśnie oto ta książka.

"- Przepraszam, że cię uderzyłam, Sama nie mogę w to uwierzyć.
- Chyba na to zasłużyłam,  przyjaciółko. - Kąciki moich ust uniosły się.
- Faktycznie, zasłużyłaś. - Próbowała się roześmiać, ale jej nie wyszło. - Kiedy przyjechałaś? 
- Jakieś pół godziny przed tobą. Przepraszam, że się martwiliście."

Książkę również traktuje podobnie jak pierwszą część. Jest najwyżej punktowana i kiedyś znajdzie się w mojej kolekcji. Osobiście się przyznaję, że płakałam jak bóbr, zaraz na początku, bo przeżywałam z Harper tragedię. Po prostu czułam się jakbym to przeżywała ja sama. Ale ogólnie bohaterka jest dosyć może nie rozsądną, ale twardą ? może walczącą i nie poddającą się - chociaż doświadczamy fragmenty jej słabości. Książka napisana lekko, czyta się bez żadnych ogródek. Tylko jak mówię, jeżeli jesteście wrażliwe, przygotujcie sobie chusteczkę, może dwie. Uważam, że autorka idealnie poprowadziła dziewczynę przez jej życie, jej historię. Fantastycznie opisała stany emocjonalne bohaterów, szczególnie Płomyczka ( Harper ) . Tak samo wykreowała resztę bohaterów, jako dobre postacie, zapadające w pamięć i skłonne do tego, by pomyśleć o nich i kiedyś wrócić do ich historii.

"- Chcę tylko, żebyś była szczęśliwa. Zrobię dla Ciebie wszystko, Harper.
- Wiem. Dziękuję. - Pocałowałam go delikatnie w usta i popatrzyłam na niego. - Tak bardzo Cię kocham.
- Ja ciebie też." 

Kończąc, obie części są genialne i warte przeczytania. Chociaż traumatyczne przeżycia bohaterów zostawiają ślad u mnie w sercu, są godne serc innych czytelniczek. :)
GORĄCO POLECAM! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)