poniedziałek, 4 lipca 2016

Ostanowka: Rossija! - czyli rosyjski nie taki straszny.

Miło mi Was powitać, Moi Czytelnicy! 

Dzisiaj znów tematycznie, a raczej językowo. Wydawnictwo Colorful Media wraz z czasopismem English Matters przysłało mi również najnowszy kwartalnik magazynu Ostanowka: Rossija! Nawet nie wiecie, jak się cieszę! Jest to kolejny krok w stronę lepszego mojego języka, lepszego pod każdym względem. Jak wiecie z poprzedniej recenzji tego magazynu (recenzja znajduje się w zakładce Recenzja A-Z na samym dole) jest to jedyne Wydawnictwo publikujące czasopisma w tym języku. Koszt tego wydania to: 12,90. Spokojnie, wszystko jest przetłumaczone, znaczy słówka są w języku polskim. :) Również i tutaj można zeskanować kod i posłuchać tych artykułów, zamieszczonych w czasopiśmie. 


Co znajdziemy w tym wydaniu? Otóż artykuł o Romanie Abramoviciu, jako człowiek kaktus - czytając z rosyjskiego. O modzie, nowych trendach dla mężczyzn  kobiet. O filmie tematycznym związanym z kosmosem, ale to jakoś szczególnie mnie nie zainteresowało. Notka o tym, co ze sobą zabrać wybierając się do Rosji - bardzo przydatny artykuł. O książkach, ogólnie czytaniu też dość fajny artykuł. No i tam jeszcze się znalazł o balecie i kilka innych. 

Jestem troszkę zawiedziona, ponieważ to wydanie miało mało ciekawych, jak dla mnie reportaży. Owszem, ten o modzie i najnowszych trendach był dość ciekawy. Tak samo o tym, co możemy zabrać ze sobą na wycieczkę do Rosji. Fajnie napisane, chociaż czytanie szło mi już nieco trudniej niż przy English Matters z prostego powodu - angielskiego uczę się od podstawówki, a rosyjski trzy lata, więc to też nie jest takie proste czytać szybko i jeszcze to sobie tłumaczyć. 

Jak najbardziej polecam ten magazyn, aczkolwiek może nie to wydanie. Poprzedni kwartalnik, nr.18 był o niebo lepszy niestety od tego. Co do grafiki nic się nie zmieniło, są to nadal przejrzyste obrazy. Mam nadzieję, że kolejny kwartalnik będzie ciekawszy od tego, oraz, że znajdę ciekawsze reportaże oraz ciekawostki, o których nie miałam pojęcia. 

Serdecznie dziękuję Wydawnictwu Colorful Media za zaufanie
http://www.colorfulmedia.pl/produkty,pl,press.html

8 komentarzy:

  1. Raczej podziękuję :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam niestety rosyjskiego. Magazyn jest na pewno ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest i to bardzo, tylko szkoda, że ten numer był słabszy od poprzedniego...

      Usuń
  3. Uczyłam się rosyjskiego w podstawówce, niewiele pamiętam, ale raczej nie powróciłabym do nauki tego języka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka lat temu rozpoczęłam sama moją przygodę z Rosyjskim, ale trzeba było przerwać i skupić się na tym co w szkole ale myślę że takie czasopisemko bym sobie czytnęła :D

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)