niedziela, 24 lipca 2016

MUSZKIETEROWY TAG KSIĄŻKOWY!!!

Witajcie! 
Dzisiaj nadeszła pora na zrealizowanie autorskiego TAGu książkowego Justyśki z bloga Z miłości do książek KLIK oraz Kitty z Biblioteczka ciekawych książek KLIK. 
Uważam, że ten tematyczny TAG jest nowy, inspirujący, a przede wszystkim ciekawy. Myślę, że z przyjemnością będzie mi się na ten TAG odpowiadało, raz jeszcze dziękuję Justysia! A dodatkowo wspomnę, że banerki do każdego punktu pochodzą z bloga Justyny, mam nadzieję, że się Słonko nie obrazisz. :) Zaczynajmy! 


Tutaj pomyślałam o Gideonie z Trylogii czasu Kerstin Gier. On to wraz w sumie z Gwendolyn posługiwali się szpadą, czyż nie tak? :) 

Książka Skazani na ból - Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Na myśl przyszedł mi Aleks, który miał swoich znajomych z bractwa, którzy stanęli by za nim zawsze i wszędzie, cokolwiek by się nie działo. 

Cóż, jedyne co wpada mi na myśl, to Christian Grey z Trylogii Greya E.L.James. :D On był taki władczy, aż za bardzo nawet. :]

O, to można zaliczyć po części książkę Kathryn Lange - Serce ze szkła. Tam jest taki wątek kryminalny. Ale śmiało też mogę zaliczyć Szósty - Agnieszki Lingas-Łoniewskiej lub serię z komisarzem Knutasem Mari Jungstedt. :) 

I tutaj znów z powieści Pani Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, ale już Amelia ze Skazanych na ból. No, ewentualnie Em z serii Oddechy Rebecci Donovan. 

No i znów Gwen i Gideon z Trylogii czasu Kerstin Gier. Oni to mieli mnóstwo podróży. Tutaj mogę też dodać serię Piekielny Wyścig - Victorii Scott. Oni tam zaliczając kolejny etap przemieszczają się więc zaliczam to do wypraw. ;) 

O matko! To pewno Krzyżacy :D 

Może Miles z Ugly Love? Chociaż on nie był wredny, ale wszystko wiedział lepiej. Nie znam chyba aż tak wrednego bohatera, albo i może? Tylko nie pamiętam... O! Wredni to byli w Pustułce Miszczuk. Jednak nie zdradzę Wam tego, kto był taki wredny! Jak przeczytacie sami, na pewno się zorientujecie. :) 
1. GeekBooks KLIK
2. Detektyw książkowy KLIK
3. Śnię z książkami KLIK 

Oraz oczywiście wszystkich tych, którzy mają ochotę na zrealizowanie tego TAGu. Serdecznie dziękuję i czekam na Wasze propozycje do powyższych punktów. Będzie mi miło jak pozostawicie po sobie ślad! Miłego dnia! :)

29 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację! Bardzo mi się podoba ten Tag, wiec z chęcią zrobię go u siebie na blogu. :) Faktycznie Grey był aż za bardzo władczy. :D Pozostałych wymienionych przez Ciebie bohaterów nie znam. :)
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślałam, że Ci się spodoba! :) Cieszy mnie, że zrealizujesz ten TAG i nie ma za co dziękować! :)

      Usuń
  2. Sama nie biorę udziału w tagach, nie mam już dla nich czasu, w tym zachłannym zaczytaniu, jednak bardzo lubię je czytać, tyle ciekawych inspiracji można w nich znaleźć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no ja to rozumiem. ;)
      Dokładnie tak! Masz całkowitą rację Kochana. ;)

      Usuń
  3. Super tag, można się zawsze wiele dowiedzieć o ciekawych książkach :)
    Miłego dnia!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tag wcale nie jest taki łatwy, ale za to bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten tag widzę po raz pierwszy, jednak strasznie mi się on podoba. Mam w planach przeczytać "Trzech muszkieterów", bo oglądałam tylko film, a film to nie to samo ;) Z wymienionych przez ciebie książek czytałam tylko "Trylogię czasu", którą wręcz ubóstwiam <3

    Pozdrawiam serdecznie ^^
    Książki bez tajemnic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trylogia czasu jest genialna! W takim razie, jak Ci się podoba, zrealizuj go!Nominuję cię! :D

      Usuń
  6. Gideon z "Trylogii czasu" był mistrzem w szermierce :D
    A Miles z "Ugly love" był taki trochę zgorzkniały, ale i tak go lubiłam ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O tym tagu jeszcze nie słyszałam ;) Przyznam szczerze, że większość książek, o których wspominałaś nie jest mi znana, ale mam w planach "Ugly love" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy TAG. Przyznam, że z Twoich odpowiedzi znałam tylko Greya no i Krzyżaków, ale niedługo zamierzam przeczytać Skazanych na ból ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie obrażę się właśnie po to te banerki macie :D
    Super że odpowiedziałaś na TAG <3
    Mało co znam z tego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, wiesz, że zawsze odpowiadam, tylko z dużym hakiem czasowym. :D

      Usuń
  10. Genialnie ci wyszło :D Ja bym nie wpadła na Krzyżaków :D W sumie ja przeleciałam tę książkę (wzrokiem oczywiście xD), przekartkowałam i tyle się z nią widziałam. Pustułka... Kiedyś zamierzam przeczytać, jeśli to K. B. Miszczuk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tak samo . :D A co do Pustułki, tak Pani Miszczuk - polecam! Bo jest super. Nawet mojej mamie przypadła do gustu. ;)

      Usuń
  11. Super tag :) Swoją drogą muszę kiedyś przeczytać "Trzech muszkieterów".
    A takie były by moje odpowiedzi:
    1. Tobias z trylogii "Niezgodna"
    2.Percy, Annabeth, Piper, Jason, Frank, Leo i Hazel z "Olimpijskich herosów" Ricka Roirdana- ta siódemka była zgrana
    3. Clancy z "Mrocznych Umysłów", Ojciec chrzestny z "Ojca chrzestnego"
    4.trylogia z komisarzem Forstem Remigiusza Mroza
    5. Anna Karenina z "Anny Kareniny"
    6. trylogia "Mroczne Umysły" Alexandry Bracken
    7. Zbyszko z Bogdańca z "Krzyżaków"
    8.Peter z trylogii "Niezgodna" i Clancy z trylogii "Morczne umysły"
    Łał! Udało mi się dopasować postacie do kategorii, a nie było łatwo ;)
    Pozdrawiam *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez muszę przeczytać. :D KIEDYŚ. ;D
      Nie znam Trylogii Niezgodna. :(
      O, a z serii Ricka Riordana - to mogłabyś rozmawiać z moim bratem na okrągło. :D
      No i prócz Krzyżaków to nic nie znam. :(
      Dobra jesteś! Gratulacje! :)

      Usuń
  12. haha, ktoś miał fantastyczny pomysły na muszkieterowy Tag! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy TAG i odpowiedzi ;)
    nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)