środa, 20 lipca 2016

Zgadnij cytat! - by Justyśka i Magia słowa

Witajcie Moi Drodzy!
Dzisiaj nietypowo, a to za sprawą jednej z moich ulubionych blogerek, Justysi z bloga Z miłości do książek. Od razu serdecznie zapraszam na jej bloga! Ja już od dawna obserwuję, a Ty? Jeszcze nie? To nie przegap okazji! Kliknij TUTAJ, a następnie Dodaj do obserwowanych. :) 
Otóż wypatrzyła Ona gdzieś tam w jednych ze swoich obserwowanych blogów/vlogów, coś takiego, że każda z nas obu, przygotowuje pięć cytatów z książek, które obie czytałyśmy, i nie mówiąc nic więcej poza zdaniem lub dwoma ma zgadnąć z jakiej książki pochodzi ten cytat. W pierwowzorze było to pierwsze zdanie z Prologu lub Rozdziału pierwszego. My nieco to zmieniłyśmy otóż nie będzie to jedno zdanie, a maksymalnie dwa i nie z początku książki, tylko z wybranego przez siebie momentu. Od razu mówię, że jestem słaba w te klocki (chyba) i możliwe, że przegram. Ale tu liczy się dobra zabawa! Szkoda, że nie mogłyśmy nakręcić tego w rzeczywistości tak, byście mogli to oglądać, a nie czytać, ale nie bójcie się! Kiedyś jeszcze nas razem zobaczycie! A teraz, do dzieła! 


P.S Ja będę na czarno drukiem, a Justysia będzie podpisana imieniem i będzie nosiła śliwkowy odcień tekstu. :)


JUSTYNA: "Następnego dnia po południu wylecieliśmy z Rzymu i przez Atlantydę dotarliśmy do Las Vegas." :D
JA: Coooooo :D Czekaj! Wiem!
JUSTYNA: Hahah xD
JA: To coś Evansa było? :D Tam oni podróżowali
JUSTYNA:  Nooo :d Dobrze kombinujesz :D
JA: Luke tam był chyba
JUSTYNA: Mhm ;D a tytuł ? :D
JA: Czekaj myślę. :D
Ha! Papierowe marzenia przecież czy jakoś tak to było. :D
JUSTYNA: Taaak ! :D Punkcik dla Ciebie ♥


1:0

JA: Hoho ! Teraz ja :D   
JUSTYNA: Się boję :D
JA: "Przyniosłeś ciszę, najpiękniejszy dźwięk, jaki słyszałam, bo cisza była tam, gdzie byłeś Ty."
JUSTYNA:  Bez słów? :D
JA: Punkcik dla Ciebie

1:1 

JUSTYNA:  Jejka
JA: To było łatwe xD
JUSTYNA: No :D I nie dawno czytałam to tyle no ;D Teraz ja :D

 "Leżeliśmy na plecach obok siebie, całkowicie schowani pod kołdrą."JA: To będzie coś Hoover ewentualnie tej Sorensen ;D Maybe someday? :DJUSTYNA:  Nie :D
JA: :O
JUSTYNA: Żadna z nich :D Powiem ci że to on ;D
JA: On? Hm...Trylogia czasu odpada, Evans pewno też. Co Ty jeszcze czytałaś... Czerwona królowa i Pieśniarka też nie...O, to będzie Gail McHugh?

JUSTYNA:  Dokładnie :D Nieee :D
JA: To ja już nie czaje. :D To tak czy nie :D

JUSTYNA:  Taki jeden be pisarz którego polubiłaś dzięki mnie i tej książce xD
Oj o pisarza mi się rozchodziło :DJA: Aaaaaaaaa! To pewno będzie Green!
JUSTYNA:  Taak :D
JA: I... Ten to o Gusie i tej dziewczynie jak to było - Gwiazd naszych wina ? :D

JUSTYNA:  Dobrze :D

2:1 

JA: To było trudne, ej :D 
JUSTYNA: przepraszam !:D
JA: O, teraz ja mam coś dla Ciebie. :D
JUSTYNA: Okey :D
JA: "Witaj wśród żywych. Tu zawsze jest dziwnie." dwa krótkie zdania jak jedno. :)
JUSTYNA: I ja to czytałam ? :O
JA: Tak :D
JUSTYNA:  Ty wiem co to jest xD Tylko no z tytułem będzie armagedon xD
JA: No czekam. :D Podpowiedź? :D
JUSTYNA:  Poproszę :D
JA: Facet też napisał tę książkę. :D
JUSTYNA: Hahaha xD Dobra xD
JA: O, ja się jej tak strasznie wyrzekałam, że jej nie przeczytam i w ogóle. Ale suma sumaru dostałam ją na urodziny od jednej blogerki i przeczytałam ją. :)
JUSTYNA: Chłopak który stracił głowę?
JA: Taak! :D 

2:2

JUSTYNA: Haha xD Wiedziałam że to coś mi mówi no :D Ale musiałam pokminić i 10 razy przeczytać xDD
JA:  Okej :D
JUSTYNA: Dobra będzie jedno krótkie ale znaczące xD
JA: Okej :D
JUSTYNA: "No, Wjem."
JA: Love Rosie? :D
JUSTYNA: Dokładnie

3:2 

JA: Czytałaś to ? :D Hahhaha, specyficzne. :D To też powinnaś poznać :
JUSTYNA: Pewnie Cudo książka
JA: " - Dobrze wiesz, co myślę o twoim kochanym Debillonie" :D
JUSTYNA: No wiem czekaj xD Bo mi tytuł uciekł :D
Collide ;D
JA: Tak. :D Punkcik dla Ciebie xD 



3:3

JUSTYNA:  Teraz też będzie łatwe :D "Siadam na krześle obok kapitana."
JA: Ugly love :D
JUSTYNA: Tak

4:3 

JA:Teraz Ty masz nieco trudniejsze, aczkolwiek tez powinnaś szybko się zorientować, co to. ;)
JUSTYNA: Ojej :D Dawaj :D 
JA: "Nie ma nic złego w tym, że jest się innym."
JUSTYNA: Wiem, no wiem :D
Czekaj Hopeless to nie będzie ?
JA: Nie czytałam Hopeless.
JUSTYNA: Dobra:D Podpowiedz poproszę :D
JA: Piękna okładka! Minimalistyczna. Autorką jest kobieta :D
JUSTYNA: Co lepsze ja wiem że ten cytat mam zaznaczony xD
JA: Bohaterowie są pogrupowani :D Na dwie grupy, jednak jest trzecia, silniejsza niż te dwie. :)
JUSTYNA: Czekaj xD Ruszam mózgiem xd
JA: Hahahhaha, oki doki. :D
JUSTYNA: Czerwona królowa?
JA: Yep :D 

4:4 

JUSTYNA: O kurczaki xD Hahah xD
JA: Ostatni ? :D Dawaj :D
JUSTYNA: Tak ;D "A więc na prawdę jest twoim synem?"
JA: Ha! Powrót do Daringham Hall ?
JUSTYNA: Dokładnie :D

5:4 

JA: Huhu Trzymaj się, to jest mocne
JUSTYNA: O rany xD
JA: "Jestem cieczą. Samymi łzami."
JUSTYNA: Trylogia czasu? :D
JA: Nie :D
JUSTYNA: No bo ona wyła cały czas no xD Ugly ?
JA: TAK! Jesteśmy za dobre! 

5:5  

Jesteśmy z Justyną najlepsze, nie ma co ukrywać. :D Może po części wpłynął na to fakt, że nie czytałyśmy aż tylu takich samych powieści, jednak widać, że nie jest z nami najgorzej, a raczej z naszą pamięcią. Jestem ciekawa, ile z Was znało odpowiedzi na te dziesięć cytatów. Pochwalicie się? Czy uważacie naszą reprodukcję postu za okej? Czekamy na Wasze reakcje! :) 
Miłego dnia! 

6 komentarzy:

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)