sobota, 30 kwietnia 2016

Zalotny TAG książkowy!


Witajcie Moi Kochani Czytelnicy! 

Już jakiś czas temu, do zrealizowania tego tagu, zaprosiła mnie Iwona z Bo miłość do książek jest zaraźliwa. Serdecznie zapraszam na jej bloga, pełnego pięknych recenzji. [klik] Przepraszam, że tak długo zwlekałam z postem, ale wcześniej w moim jakże napiętym grafiku nie było czasu. Jednak teraz jest, więc bierzmy się do roboty. ;) 


FAZA 1: 
Zauważenie - książka, którą kupiłam ze względu na okładkę
Obrońca nocy, zdecydowanie! Powieść Agnieszki Lingas - Łoniewskiej jeszcze nie przeczytana, ale okładka mnie zaczarowała i nie tylko mnie, moją koleżankę również. :)
FAZA 2:
Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłam ze względu na opis
Hm.. Magdalena Witkiewicz - Po prostu bądź. Ta książka jest genialna, po prostu. Tyle mi wyrządziła emocjonalnych szkód, że szkoda słów. Również jedna z najlepszych. 
FAZA 3:
Słodkie słówka - książka ze świetnym stylem pisania
Pierwsze, co mi przyszło na myśl, to Collide i Pulse Gail McHugh. Zaczarowała mnie swoim stylem i nie mogę się doczekać, kiedy sięgnę po Amber. Zrobiła ze mnie istną marionetkę. Tak jak i Rebecca Donovan z serią Oddechy, albo i znów Magda Witkiewicz. Mają to coś w swoim stylu. ;)
FAZA 4:
Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu zabrać się za kolejne 
O! Na pewno Collide Gail McHugh, Łatwopalni - Agnieszki Lingas-Łoniewskiej czy też Powód by oddychać - Rebecci Donovan. 
FAZA 5:
Nocne rozmowy telefoniczne - książka, przy której ostatnio zarwałaś noc
Ostatnio nie zarywam nocy dla książek, bo wtedy jestem zombiakiem. Ale kiedyś czytywałam po nocach w podstawówce kryminały Chmielewskiej! ;) To były czasy.. 
FAZA 6: 
Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć
Ostatnimi czasy to Emma z trylogii Oddechy, ewentualnie Alice z Motyla Lisy Genovy. 
FAZA 7:
Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące uczucia 
Zdecydowanie Collide Gail McHugh - to dopiero była torpeda emocjonalna! 
FAZA 8:
Spotkanie z rodzicami - książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym
Oczywiście, że znów Motyl - Lisy Genova. Przepiękna historia Alice, która zachorowała na demencję. 
FAZA 9:
Myślenie o przyszłości - książki, które będę czytała jeszcze nie raz  
Na myśl przychodzi mi Trylogia łatwopalni Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, Szara tęcza - Ida Jatczak, Po prostu bądź - Magdaleny Witkiewicz. No i kilka innych. ;) 
FAZA 10:
Dzielenie się miłością - nominacje:
Patrycja z Chwile rozkoszy
Lunatyczka z Blondie in Wonderland 
Oraz wszystkich innych, którzy chcą zrealizować ten TAG u siebie. :)
Coś ostatnio nie lubicie się wypowiadać u mnie, trochę mi przykro..
Dzięki za odwiedziny i życzę miłego dnia! :)

34 komentarze:

  1. ehhh Żadnej z wymienionych książek nie przeczytałam :( Jestem na siebie zła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddechy <3 uwielbiam tę serię. Marzy mi się ją skompletować na półce. Reszty książek nie znam, ale wydaje mi się że w najbliższym czasie poznam. :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią zrobię ten TAG u siebie jak tylko znajdę troszkę czasu :) Mam takie same odczucia do Collide co Ty :) Uwielbiam tę książkę :)
    Pozdrawiam
    Anna [swiat-ksiazkowych-recenzji.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Collide zrobiła furorę. O jak miło! Podeślij mi linka wtedy, chętnie zajrzę. ;)

      Usuń
  4. Tego Tagu jeszcze nie widziałam, a całkiem przyjemny jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten Tag, ostatnio robiłam go u siebie i bardzo przyjemnie odpowiadało mi się na powyższe Fazy xd
    Niech więcej osób go robi bo bardzo chętnie sobie poczytam o ich Fazach :)
    Pozdrawiam.
    In my different World

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Masz rację. ;) Już zaglądam i tak do Ciebie ;) Dzięki za odwiedziny ;)

      Usuń
  6. Pierwszy raz czytam ten tag i nawet mi się podoba :)
    Niecierpliwie czekam, aż w końcu będę miała chwilę wolnego czasu na zakup i lekturę książek pani Donovan. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już z niecierpliwości na Twoje recenzje nie mogę usiedzieć spokojnie xd

      Usuń
  7. Fajnie Ci wyszedł ten TAG! Choć nie znam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek, to czuć, że muszą być świetne po Twoich słowach :)
    Pozdrawiam ciepło ;*
    Debby

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodki TAG *-*
    Dziękuje za nominację <3
    Widzę, że za Collide się muszę szybko zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Tag. Ja zawsze zarywam nocki przy książkach Becketta

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszedł ci ten tag, już gdzieś go widziałam jest bardzo oryginalny i pomysłowy ;).
    Pozdrawiam Justyna z książko, miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny TAG!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tag, miło się go czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, a mnie "Collide" rozczarowało. Zdecydowanie bardziej podobało mi się "Pulse".

    PS. Zapraszam do siebie, właśnie ruszył konkurs, w którym można wygrać "Dwór cierni i róż" ;)
    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? ;o Ja dostałam dziś na urodziny Amber, jestem ciekawa jak mi się spodoba. ;)
      Oh, dziękuję serdecznie! ;)

      Usuń
  14. No ja bym miała problem z odpowiedziami na te pytania...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki ten TAG jest uroczy! Ja wszystkie książki oceniam po okładkach - jeśli mi się podobają, to kupuję, a jeśli nie - wypożyczam z biblioteki lub czytam e-booka ;)
    Dziękuję bardzo za nominację ♥
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)