sobota, 23 kwietnia 2016

LBA już po raz ósmy i dziewiąty! :)



Kochani! 
Tak, to kolejna nominacja, tym razem dziękuję Joanie z Epilog - zaczytana Joana. Kolejne 11 pytań, moich jedenaście odpowiedzi. Oczywiście znów nikogo nie nominuję, bo jak to powiedziała moja koleżanka blogerka Adriana, że to hurtowo i wiele osób czasami się do tego zmusza. Więc.. kto chce, serdecznie zapraszam. ;) 


1. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce, nie koniecznie tylko do czytania? 
W sumie to.. nie mam takiego miejsca. Przed przeprowadzką uwielbiałam siedzieć w swoim ogrodzie. Ale teraz - nie mam takiego miejsca. 

2. Masz do wyboru romans, kryminał i fantasy, na co się zdecydujesz? 
Jeżeli byłaby to książka Mari Jungstedt to kryminał jak najbardziej, bo jak tam tani romans to dziękuję. 

3. Po książki, którego gatunku sięgasz najrzadziej lub wcale? 
Fantasy w głównej mierze. 

4. Czy lubisz coś podjadać podczas czytania książki?
Jakieś dropsy, czy ciasteczka, ale takie malutkie. Ale tak, to nic nie jem, bo ciężko się skupić. Wolę pić herbatki. :D 

5. Jaka jest według Ciebie najlepsza ekranizacja książki? 
Nigdy nie spadająca z miejsca Pamiętnik - Nicholasa Sparksa. <3 Uwielbiam tych aktorów. I kocham tą historię. 

6. Którą z postaci książkowych chciałabyś ocalić lub uśmiercić? 
Szczególnie Carol z trylogii Oddechy. Ją to bym chciała uśmiercić, na spółkę z Jonathanem. 
A ocalić.. Ocalić od choroby Alice z powieści Lisy Genovy - Alice. 

7. W którym fikcyjno-książkowym świecie mogłabyś żyć? 
Oj, w wielu różnych takich. Między innymi w świecie serii Richelle Mead - Kroniki krwi. Tam fajnie by się żyło, tak przypuszczam. ;) 

8. Gdybyś miała taką możliwość TYLKO przez jeden dzień, to które swoje marzenie chciałabyś zrealizować lub sobie po prostu wyczarować? 
Nie chciałabym. Nie mam takowych marzeń, które mogłyby ot tak się spełnić. W ogóle to pytanie, to takie z kosmosu wzięte. 

9. Co najbardziej cenisz u ludzi, a konkretnie blogerów? 
To, że piszą z pasją, zdecydowanie. Że piszą szczerze, nie robią tego na pokaz, żeby podlizać się wydawnictwom. 

10. Wolisz czytać/pisać długie posty czy krótkie? 
A co to za różnica? Wychodzi jaki wychodzi, chyba, że kompletnie nie mam o czym pisać, to krótko i na temat. 

11. Czym jest dla Ciebie prowadzenie bloga i co sprawiło, że zaczęłaś blogować? 
Prowadzenie bloga jest częścią mnie. Nieodłącznym kompanem, bez którego nie widzę swojego życia. Skąd pomysł, na założenie go? Miałam silną potrzebę dzielenia się z innymi opiniami o książkach. I tak się stało, że powstało konto na google, później blogger, i tak jak mnie tu widzicie - jestem i nie chcę znikać. :)

_____________________________

Tak, połączyłam dwie nominacje, bo w ostatnim czasie było tego więcej niż kilka, więc za namową Adriany, a raczej jej rady, połączyłam w jedno. Tym razem dziękuję blogerce z Biblioteka Marzeń [KLIK] - serdecznie do niej zapraszam.

1. Czemu piszesz?
Piszę, bo.. muszę. Jest to silniejsze ode mnie. Chwilami mam myśli, by napisać swoją książkę, ale wiem, że brakuje mi pomysłu, a nie chcę być kolejną debiutującą osobą, która nie wnosi ze sobą nic konkretnego. I pewne jest to, że piszę recenzję, bo pragnę dzielić się z moimi Czytelnikami opiniami na temat danej książki. Po prostu czuję takie coś, że muszę i już. I sprawia mi to radość. <3

2. Ulubiony napój?
Zdecydowanie herbata. Nie próbowałam każdego smaku, ale już kilka za mną i przyznaję się wszem i wobec JESTEM HERBATOMANIACZKĄ <3

3. Lato czy zima? Odpowiedź uzasadnij :)
Nie odpowiem na to pytanie tak, jakbyś chciała. A to dlatego, że kocham każdą porę roku. Każda ma wady i zalety, ale to czyni je magicznymi. W lecie lubię ciepłe wieczory i noce, na jesień miliony liści, w zimie śnieżynki, spacery gdy zapada zmierzch, a na wiosnę lubię to, że ćwierkają pięknie ptaszki i przyroda kwitnie, budząc się do życia. :)

4. Piosenka, której możesz słuchać bez końca?
Ale tylko jedna? :( Już włączam telefon i listę.  I kilka ich będzie. Postaram się jak najmniej ich podlinkować. :)





Ale i również Alan Walker - Faded, GRYPS - Piosenka o miłości, Jula - Jesteś daleko, Julia Volkova - Держи рядом, Ани Лорак - Удержи мое сердц, Ellie Goulding - Army, Foxes - If You Leave Me Now, Coldplay - Hymn for the weekend oraz Willy William - Ego - NO CO, NIE MOJA WINA, ŻE TE PIOSENKI WŁAŚNIE UWIELBIAM. ;) 

5.Jak natknęłaś się na mojego bloga/wattpada?  
Przeglądając najnowsze posty na zblogowanych wpadłam do Ciebie, kolejno Ty mnie nominowałaś i tak dość często do Ciebie zaglądam. ;) 

6. Na jakiej książce się najbardziej zawiodłaś?
Cóż, nie mam takich, na które bym liczyła tak bardzo dużo. Dlatego nie stawiam poprzeczek za wysoko ;) Ale w ostatnim czasie, a przynajmniej w dniu tworzenia posta, zawiódł mnie debiut Marty Osa, chociaż zbyt wielu się nie spodziewałam po niej. ;)  

7. Szczęśliwa liczba?
Nie wiem, czy taka szczęśliwa, ale uwielbiam piątkę. Wiele się z nią łączy. 13 również jest mi bliska, ale piąteczki nie przebije. 

8. Czy wierzysz w przesądy? Dlaczego tak/nie? 
Szczerze mówiąc, jakoś się nad tym wcześniej nie zastanawiałam. Zależy. Czasami tak, czasami nie. Na przykład u nas w szkole, nie przechodzę przez bramkę tylko bramę, bo jeśli przejdę przez furtkę będą mnie pytać. ;) 

9. Ulubiony przedmiot szkolny? 
Cóż, posypią się hejty? Lubię każdy przedmiot, aczkolwiek najbardziej lubię polski, rosyjski, zarys baristyki. [uwielbiam uczyć się tworzyć nowe kawy, aktualnie weszliśmy w mrożone, ale i tak nie jestem perfekcjonistką. Raz serduszko mi wyjdzie, a raz nie. Po to jest szkoła - by się uczyć ;p ]    

10. Kim chciałaś zostać, gdy byłaś dzieckiem? Mam tu na myśli zawód. 
"Mamo, kim ja chciałam być gdy byłam mała? Kim chciałaś być? Śpiewaczką, Fryzjerką - targałaś mi włosy. Ja?! Fryzjerką?! Hahahahaha :D. Kim jeszcze? Kim jeszcze? Aktorką. A, to przez chwile byłam, w sumie całą podstawówkę. :)"   

11. Gdybyś mogła zadać sobie jedno pytanie, to jak ono by brzmiało? 
DLACZEGO?     

Dziękuję serdecznie za nominację, jednakże ja nie nominuję nikogo, będziecie chcieli to u siebie go zrealizujecie, będzie mi miło. A jeszcze milej się zrobi, jak napiszecie w komentarzach, zdradzając co nieco o sobie. ;)  
Miłego dnia! :)  

24 komentarze:

  1. Zaprosiłaś, więc ja przybyłam :D uwielbiam LBA - ponieważ tak wiele można dowiedzieć się o autorze bloga:) I widzisz już mam coś wspólnego - miłość do herbatki. Ja pijam litrami, nawet w upały :):) Widziałam,ze też lubisz Alanka Faded, to ostatnio jedna z moich fajnych nutek:)

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ja też latem uwielbiam pić herbatki. :) Ostatnio wymodziłam w Carrefour za dwa złote herbatkę truskawkową i pomimo niskiej ceny jest przepyszna <3

      Usuń
  2. Kocham wszystkie piosenki, które wymieniłaś i też mogłabym ich słychać bez końca <3
    Jeżeli chodzi o szczerość blogerów, to ja również to bardzo cenię, widać, że nic nie jest przesłodzone i sztuczne :3
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo mnie to cieszy ;)
      Dokładnie tak ;) Ale trochę nas łączy, nie przypuszczałabym xd

      Usuń
  3. Miło poznać cię bliżej:) Ja także nie lubię fantasy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pfff, fantasy bym wybrała xd
    Podlizywanie się wydawnictwom - ale jak tam można? o.O nie czaję, ja piszę recenzje zawsze szczerze, wydawnictwom też się to przydaje, bo wiedzą wtedy, kogo np. nie wydawać albo jakich książek temu blogerowi nie wysyłać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie to wiadome, to w ogóle nie ma o czym dyskutować. ;d
      Dokładnie tak, ale cóż, w większej ilości jest to tylko pic na wodę..

      Usuń
  5. Oho,wspomniałaś o mnie :D Dzięki :D
    Niestety raczej nigdy nikt nie będzie w stanie przekonać mnie do LBA i wszelkich innych tagów. Taki już widocznie ze mnie dziwak :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre pytania nie były łatwe, ale poradziłaś sobie super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pytania, ciekawe odpowiedzi ;-) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z piosenką "Love me like you do" mam to samo. W jaka to melodia odgadłabym to po jednej nutce. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. "Pamiętnik" to świetny film. Aktorzy cudownie zagrali. Nie wiem jak wypada jako ekranizacja, bo nie czytałam książki - mam nadzieję, że kiedyś uda mi się to nadrobić :)
    Ja najczęściej podczas czytania podjadam żelki - najlepiej kwaśne oraz wszelkiego rodzaju bakalie ;)
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że ci się uda! :)
      O kwaśne żelki są przepyszne, ale ja jak jem je hurtowo to mnie zęby bolą. :( Albo bakalie.. mmm <3

      Usuń
  10. Nie wierzę w to co widzę! Zbuku Śliwa Sztoss 'Młoda krew'- nie spodziewałam się ich tu ^^ No i Faded, Ocean Drive i reszta tytułów... :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, ja lubię takie nutki. ;) A Młoda krew... ubóstwiam tą piosenkę! <3

      Usuń
  11. Aaaaa lubisz rosyjskie piosenki! :D
    Kocham cie za to normalnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Szczególnie TATU i Ani Lopak, no i ewentualnie rozbitki z zespołu podanego wcześniej. ;)

      Usuń
  12. Dziękuję za odpowiedzi :-)
    Jedno pytanie z kosmosu :-), tak zgadzam się z Tobą, bo czasami lubię sobie pofantazjować, mimo ze bywam człowiek twardo stąpającym po ziemi.
    było mi bardzo miło przeczytać twoje odpowiedzi
    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)