niedziela, 10 kwietnia 2016

Liebster Blog Award #7!

Witajcie Moi Kochani!
Jakiś czas temu dostałam kolejną nominację do wykonania LBA. Lubię pisać posty około książkowe, staram się je mieć raz na tydzień, no chyba, że ewentualnie umieszczam filmową recenzję. Różnie to z tym bywa. Tym razem chciałabym podziękować Wiktorowi z My Book Town! Więc działajmy :)



1. Miewasz "kace książkowe"? Jak sobie z nimi radzisz? 
Oczywiście, że je mam. Czasami niektóre książki tak mnie.. rozwalają potocznie mówiąc, że brakuje mi słów i chęci do wszystkiego. Jednocześnie jestem zauroczona i wściekła, nie bywa to zbyt często, ale się zdarza. A jak sobie z nimi radzę? Zależy. Czasami ratuje się kolejną książką, a czasami musi minąć pewien okres czasu, żebym mogła się otrząsnąć z tego upojenia książkouczuciowego ;) 

2. Bywa tak, że zmuszasz się do czytania? 
Owszem, niestety bywa tak. Nie każda lektura mi podchodzi, że się tak wyrażę, z niektórymi męczę się niemiłosiernie i odliczam strony ile zostało mi do końca, lub nie skupiam się zbytnio i czytam za szybko by móc zacząć coś innego. Ale bywa też tak z normalnymi powieściami, które zapowiadały się wyśmienicie, a okazały się kompletną klapą. 

3. Twoja ulubiona lektura szkolna. 
Ojej, nie ma jednej ulubionej. Ale lubię bardzo Zbrodnię i karę Fiodora Dostojewskiego, nawet mam swój egzemplarz w domu :)

4. Umysł ścisły czy humanista?
Hahahahahahahaha, ścisły? :D Jak ja przy najłatwiejszych obliczeniach potrafię się pomylić. :D Zdecydowanie humanista ;)

5. Najpiękniejsze miejsce, jakie miałaś okazję odwiedzić. 
Oczywiście, że Afrykarium we Wrocławiu. Nie zapomniane uczucie! I jeszcze te słodkie hipcie, rybcie, wszystko! <3 Wybierz się tam Czytelniku, bo warto! :) 

6. Czytasz w komunikacji miejskiej? 
Szczerze mówiąc, u mnie taka komunikacja miejska, jak z koziej dupy trąba.. Zazwyczaj czytam notatki do szkoły, albo wtedy słucham muzyki, bo tak, to moje miasteczko nie jest duże i są tylko busy. A i nie mam potrzeb jeździć do Krakowa. Chyba, że do pracy lub z pracy, to owszem, czytam. ;) 

7. Jak ludzie reagują na Twoją pasję do literatury?
"Andzia, jak to przeczytałaś tyle książek w przeciągu miesiąca? Aż tyle?" - Moja Profesorka od Rosyjskiego ;)
A znajomi raz pytają, co czytam, niektórzy też czytają, inni mówią wow, co mi polecisz chociaż i tak później tego nie czytają. Nie dostałam w twarz, że tak powiem tekstem, że jestem nie wiadomo jaka, że czytam książki. Więc dość pozytywnie, lub neutralnie. 

8. Bywasz na Targach książki? 
Od dwóch lat w październiku, w Krakowie ;) 

9. Słuchasz muzyki podczas czytania? 
Tak, dość często w szkole. W domu rzadziej, bo jestem w stanie się skupić. 

10. Rzecz, która Cię najbardziej denerwuje u innych osób. 
Dwulicowość i fałszywość. 

11. Co cię motywuje do działania? 
Uśmiech i szczęście najbliższych mi osób. ;) 

Ja tym razem nie nominuję nikogo, a zarazem każdego, kto chce wykonać ten TAG, to zapraszam serdecznie. :) Miło mi będzie, jeśli w komentarzach napiszecie swoje odpowiedzi na jakieś pytania. :) Życzę też wszystkim miłego dnia :) Do napisania! :*

23 komentarze:

  1. A może się zobaczymy na targach w Krakowie, bo ja pewnie również będę :) Kac książkowy najlepiej zwalczyć inną dobra lekturą... podobno mawiają ,,czym się zatrułeś tym się lecz" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, to fajnie! Ja zawsze jeżdżę w soboty! :) Dzięki za radę, posłucham się jej następnym razem ;)

      Usuń
  2. Ja również od dwóch lat jeżdżę na Targi do Krakowa. Uważam, że są świetne! :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są świetne! Może i my spotkamy się w sobotę na Targach? Byłoby miło ;)

      Usuń
  3. Ja ostatnio coraz rzadziej mam kaca książkowego. Niby większość książek jest fajnych, ale nie sprawiają, że potem długo się o nich myśli. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Afrykarium we Wrocławiu muszę się wybrać. Tam musi być pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Afrykarium mi się marzy, ale to 2. koniec kraju. A "Zbrodnia i kara" mnie męczyły, zwłaszcza kilka stron pod rząd bez akapitu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, wakacje! We wakacje się tam wybierz ;) A ja tam też miałam swoje chwile słabości, ale ogólnie to lubię bardzo tą lekturę.

      Usuń
  6. "Zbrodnia i kara" to moja ulubiona lektura szkolna :)
    Jeszcze nigdy nie byłam na żadnych targach książki, ale mam nadzieję, że kiedyś to zmienię. Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że szybko to zmienisz ;) Przy najbliższych Targach może Krakowskich, ja prawie Krakowianka zapraszam! ;)

      Usuń
  7. U mnie jak się niektórzy "znajomi" dowiadują, ile książek przeczytałam w ostatnim czasie to komentują, że to nienormalne xd
    Zbrodni i kary nie czytałam, ale mam nadzieję, że jak będzie to moją lekturą, to spodoba mi się tak jak tobie ;)

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, no bywa i też tak :D Miejmy nadzieję, że ci się spodoba, ale może być ciężko, uprzedzam! ;)

      Usuń
  8. Ja często słyszę od znajomych "abym już przestała czytać", a znowu inni wciskają mi książki do czytania :)
    Co do komunikacji miejskiej: jeśli jadę na uczelnię około 20 minut, to jak tu nie wziąć ze sobą książki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ja mam jedną taką koleżankę, z którą cały czas nawijam o książkach, całe szczęście, że chodzi ze mną do klasy ;)
      No niby tak, ja mam podobnie z tą różnicą, że przeważnie rozmawiam z koleżanką więc nie przystoi czytać książki ;)

      Usuń
  9. Pasję do literatury ludzie często odbierają pozytywnie, choć sami nie do końca potrafią odkrywać jego uroki. Dobrze mieć jakąś bratnią duszę, znajomą, czy partnera, którzy podzielają pasję i niejako w niej uczestniczą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm, ja też się nie spotkałam z takimi opiniami, że dlaczego czytasz, co z tobą nie tak xD Za to spotkałam się z opinia co ze mną nie tak, że nie lubię filmów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mogę czytać i słuchać muzyki chyba że w autobusie to to inna sprawa :D
    odpowiedz na 4 pytanie mnie rozwaliła :D Mam to samo :D

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)