środa, 27 stycznia 2016

A może coś więcej niż darmowe ebooki?

Ahoj Moi Czytelnicy! 

Niedawno dostałam meila od Wydawnictwa Wymownia, które jak wiecie prowadzi akcję, całkowicie bezpłatną dla blogerów. Oferuje darmowe ebooki, które możecie czytać i czytać! Tym razem jednak Pani Basia zwróciła się do mnie z inną ofertą. Jeżeli lubimy czytać, to może i pisać? 
Wydawnictwo pragnie NAM, zaproponować coś pod typ pracy dla wydawnictwa. Jeżeli mamy smykałkę do pisania bajek, poradników czy innego typu tekstów, to najwyższa pora, by zgłosić się do nich! Nie przedłużam, więc poniżej wkleję Wam link, gdzie dowiecie się więcej na ten temat i kto wie, może i Wy znajdziecie się w składzie wydawnictwa Wymownia? :) 


30 komentarzy:

  1. Ciekawe to wydawnictwo, bardzo wspiera blogerów :)Ale jednak i tu nie jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, niezły pomysł. Zerknę w link w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł. :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja też muszę zajrzeć. Fajnie, że wydawnictwo tak wspiera młodych autorów i bloggerów. To się ceni.

    { MAJUSKUŁA }

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie :) Mam nadzieję, że dzięki tej inicjatywie poznamy wielu nowych autorów; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już współpracuję z tym wydawnictwem i jestem zadowolona! Jednak pisanie bajek, to chyba nie dla mnie :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa inicjatywa, ale ja nie jestem zainteresowana współpracą. Wolę zostawić miejsce dla kogoś, kto naprawdę tego chce. ;)
    http://bluszczowe-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Otworzyłam linka i zobaczymy co tam mają ciekawego ;D
    Być sławną, albo nie być oto jest pytanie :D

    Buziaki ♥
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow naprawdę świetna akcja dla kogoś kto lubi pisać:) Może akurat dzięki tej akcji komuś się uda wybić lub zadebiutować:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno mnie już tu nie było. Widzę, że Twój blog pięknie się rozwija. Oby tak dalej! ;)
    A co do tego wydawnictwa, to niczego o nim wcześniej nie słyszałam. Jestem z tymi blogowymi sprawami bardzo do tyłu, ale już szykuję reaktywację Świata Kani Frani. B
    Bardzo ciekawa oferta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo długo . ;( O, dziękuję, bardzo mi miło. ;)
      Cieszę się, tęskniłam za recenzjami . ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam wydawnictwa, które tak wspierają blogerów. Pomysł jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie zamierzam niczego pisać, więc raczej nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  13. pojęcia nie miałam o istnieniu tego wydawnictwa:) baaaardzo dziękuję za cynk

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna akcja, świetny pomysł i już od jakiegoś czasu biorę udział ;)

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł jest super :D
    Chętnie bym spróbowała, ale nie mam czasu na to, ledwo co mam kiedy nowy rozdział do bloga napisać

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)