środa, 5 października 2022

K.C.Hiddenstorm - Występne pragnienia #3

 Witajcie! 

Przygotowałam dzisiaj dla Was recenzję zwieńczenia trylogii, dosyć ognistej, która chwilę odczekała na półce, bym mogła ja przeczytać. Niestety wydarzenia w życiu prywatnym zmusiły mnie do zawieszenia bloga, ale całe szczęście wracam i powoli nadrabiam zaległości na tyle, na ile pozwala mi wolny czas. 

K.C.Hiddenstorm - urodzona 1 marca 1987r. w Białymstoku. Absolwentka filologii angielskiej. Autorka szeroko pojętej fantastyki, zaś w życiu zawodowym charyzmatyczna nauczycielka języka angielskiego. Zadebiutowała na rynku wydawniczym w 2016 roku powieścią fantastyczną "Władczyni Mroku". Jej styl pisania jest chwalony przez czytelników. Cechuje go cięty język, czarny humor, cynizm. W wolnej chwili pisarka lubi oddać się dobrej lekturze lub ciekawemu filmowi z ulubionych gatunków.
 
K.C.Hiddenstorm - Występne pragnienia #3

Po przyjeździe do Kalifornii, Thomas Hopewell poznaje w barze charyzmatyczną blondynkę Alyssę i spędza z nią noc. Kiedy po jakimś czasie ich drogi znowu się krzyżują, namiętność wybucha ze zdwojoną siłą. Mężczyznę intryguje nie tylko oryginalna uroda kobiety, ale również jej osobliwe szaleństwo. Thomas szybko przekonuje się, że Alyssa z nieprawdopodobną łatwością przyciąga kłopoty. Jest jednak w niej coś, co każe mu ją z nich ratować. Nawet wtedy, kiedy kłopoty są znacznie większe, niż ktokolwiek mógłby przypuszczać, stawka przewyższa wszystko, o co do tej pory grał w życiu, a czasu jest tyle co na lekarstwo…

Okładka przedstawia tak jak poprzednie tomy roznegliżowanego pana, który odsłania swoje wyrzeźbione ciało. Jest satynowa w dotyku, z wytłuszczonymi elementami. Posiada skrzydełka, więc ma dodatkowa ochronę przed zniszczeniami mechanicznymi. Na jednym z nich zobaczycie okładki poprzednich dwóch części tej serii, a na drugim przeczytacie kilka słów o autorce. Stronice są kremowe, czcionka wystarczająca dla oka. Podzielona na części i rozdziały. Literówki gdzieś się zdarzyły, ale nie były one rażące. 

Fajnie było po czasie wrócić do pióra Kariny, ma ona w sobie coś, co sprawia, że jak zaczyna się czytać książkę, to z trudem idzie ją odłożyć lub odkłada się w momencie... jej skończenia. I tak było ze mną w tym przypadku. Z przerwami na toaletę i kubek herbaty, czytałam stronę za stroną, aż dotarłam do ostatniego zdania. Ostatni tom tak jak poprzednie został napisany w sposób przyjemny, czyta się szybko, lekko, a akcja toczy się niesamowicie dynamicznie. Jest tu tyle zwrotów akcji, że oh... Momentami brakowało tchu i to niekoniecznie w gorących scenach! Jest ich tutaj trochę, więc jeśli nie lubicie scen erotycznych, to lepiej nie sięgajcie, bo możecie być zniesmaczeni. Całość jest tak dograna, że nic tu nie przeszkadza, jest wszystko wyważone, dopracowane w każdym szczególe. Co tu dużo pisać, lubię historie Hiddenstorm - bo są tak poplątane, tak dynamiczne, że to w tym wszystkim jest ten urok. :) 

Dzieje się dużo, mamy wiele zwrotów akcji, wiele scen erotycznych jak już pisałam powyżej. Autorka nie cacka się, używa wulgaryzmów - więc to kolejna przestroga dla osób, które nie lubią tego w lekturach. Znajdują się również tutaj sceny przemocy - dlatego nie zmuszajcie się, jeśli wymienione przeze mnie elementy "Występnych pragnień" są waszym wyznacznikiem do odrzucenia z góry tytułu, to odpuście, nie warto się zmuszać. Jak na mafijną serię, pełną gangsterów, porachunków, śmierci, zemsty to jestem pozytywnie zaskoczona, bo mi się podobało. Tylko pytanie, czy to ze względu na autorkę? Jakoś przeważnie to nie sięgam po tego typu literaturę zbyt często. Myślę, że jeśli lubicie ten gatunek,  dynamiczną akcję, to tu z pewnością nie zaznacie nudy. Pełno intryg Wam na to nie pozwoli, tak jak akcja pędząca na łeb na szyję z nagle jak z nieba spadającymi zwrotami akcji. Mogłabym przyznać, co tu się nie dzieje? 

Tym razem mamy wspomnianą w drugim tomie Alyssę i Thomasa, którzy okazali się nie tacy źli, przy bliższym poznaniu. Co oczywiście nie jest równoznaczne z tym, że pokochałam tych bohaterów z całego serca, bo tak też nie było. Są to postacie mocno charakterystyczne, różniące się od siebie, a jednocześnie tak realne... Szaleństwo, tajemnice, intrygi - to tylko kilka z ich charakterystycznych cech. Mają w sobie pewnego rodzaju magnes, który ich przyciąga do siebie i nas do czytania, i poznawania dalszych epizodów. W kilku momentach czułam, jak serce bije mi mocno, tak wiele się działo, że aż to odczuwałam na sobie. 

Reasumując uważam, że autorka tworzy niepowtarzalne historie, które są tak wciągające i intrygujące, że nie sposób przejść obok nich obojętnie. Nie wiem, co zażywa Hiddenstorm, ale jej historie pisane są z pazurem, z gorącymi scenami erotycznymi, momentami mocno perwersyjnymi, ale to nie jest zarazem odpychające, więc na plus. Nie każdy potrafi napisać tak interesująco, dobrze, a jednocześnie szokująco. Ona to potrafi. I wydaje mi się, że te jej niebanalne opowieści przyciągają uwagę sporego grona czytelników. Oby tak dalej! Nie czytam zbyt często takiej literatury, ale tym razem byłam zadowolona. Jeśli czujecie się dobrze w takim gatunku, to polecam! Jest OGIEŃ! 💥

Macie w planach tę książkę? Zapoznaliście się już z poprzednimi tomami? 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu.


1 komentarz:

  1. Lubię pióro tej autorki, nie cierpię takich okładek, serii nie czytałam, ale chętnie to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)