sobota, 21 marca 2020

ZAPOWIEDŹ! PATRONAT MEDIALNY: Adriana Rak - Bezmiar cierpienia

Cześć!
W tym niezbyt dobrym dla naszego kraju i nas czasie, przychodzę z zapowiedzią patronatu medialnego. Mojego kolejnego dziecka, na które już doczekać się nie mogę! Kolejna powieść Adriany Rak, kolejny raz zaufała mi na tyle, by powierzyć w opiece medialnej swoje papierowe dziecko. :) Ależ jestem podekscytowana. :) 




WYDAWNICTWO WASPOS 
PREMIERA: 16.04.2020 
BEZMIAR CIERPIENIA 



Opis książki: (pochodzi od autorki)
Dwudziestojednoletnia Izabela właśnie zakończyła trudny związek, do czego skłoniła ją niewierność ukochanego. Dziewczyna jest załamana, ale z pomocą najbliższych staje na nogi i postanawia opuścić swój malowniczy Gdańsk, by wyjechać do Łeby, gdzie ma zacząć sezonową pracę.
Adam to dwudziestoletni, niezwykle dojrzały, ale też pogubiony chłopak, który z powodu ciężkiej sytuacji życiowej musi podejmować się każdej pracy. Wyjazd do Łeby i opuszczenie swojego dwuletniego synka to dla niego konieczność. Chłopak żyje z dnia na dzień, bo doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jak beznadziejnej sytuacji się znalazł.
Ta dwójka poharatanych przez los młodych ludzi poznaje się przypadkiem w restauracji, w której pracuje Adam. Już od pierwszych chwil nawiązują ze sobą niezwykłą więź, która przetrwa wiele przeciwności losu… Czy jednak przyjaźń wystarczy, by zapobiec temu, co podpowiadają myśli?

Kilka słów o autorce: 
Adriana Rak - dwudziestopięciolatka, od roku mieszkająca w Gniewinie. Szczęśliwa żona męża Piotra, a od niedawna i matka, również Piotra. Od ponad trzech lat prowadzi bloga o książkach o nazwie Tajemnicze książki. Fanka polskiej muzyki.

Mam nadzieję, że czujecie się zainteresowani? Jestem świeżo po lekturze i gwarantuje Wam, że jest na co czekać. Jest to tak dojrzała lektura, że aż słów brakuje... Uwierzcie mi... Dojrzała, smutna i prawdziwa, niestety...  

3 komentarze:

  1. Uwielbiam książki Adriany i bardzo chciałabym poznać tę historię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię powieści tej autorki. Ta nowość również w planach. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)