czwartek, 18 maja 2017

Na każdy dzień jeden cel.

Witajcie, 
dzisiaj chciałabym Wam przedstawić książkę, która jest nietypowa. Książkę, która może być swego rodzaju przewodnikiem na rok naszego życia. Może być wsparciem dla nas samych. Ta książka może zastępować przyjaciela, chociaż wiadomą rzeczą jest, że książka, a czyjaś obecność, to niestety nie to samo. Natknęłam się na nią przypadkowo i czytałam ją w formie ebooka. Kiedyś opowiadała mi o niej moja przyjaciółka, której recenzowana pozycja dużo pomogła. A więc przejdźmy do meritum. 

Demi Lovato - urodziła się 20 sierpnia 1992 roku w USA. Jest piosenkarką, autorką tekstów, muzykiem, aktorką i reżyserką teledysków. Zasiadała w jury w amerykańskim X Factor. Kanał Disney Channel - przyniósł jej również sławę poprzez serial, w którym grała główną rolę Słoneczna Sonny, Camp Rock czy też Program ochrony księżniczek. 

Demi Lovato - Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku 
Zbiór spostrzeżeń aktorki, fragmenty jej życia, połączone z cytatami innych sławnych ludzi. Na każdy dzień roku autorka stawia cel, którym powinniśmy się kierować. Przez swoje komentarze udowadnia nam, że małe rzeczy nieraz mają wartość tych większych spraw. Demi w swojej książce daje motywację na każdy dzień, jest wsparciem dla innych ludzi, którzy są na skraju załamania, lub są mocno smutni. Przekonuje, by uwierzyć w siebie, oraz to, że pozytywne nastawienie do życia są głównymi czynnikami, by móc znów wyjść na prostą.

Na okładce widzimy autorkę książki. Jest to dobry chwyt marketingowy. Na pewno Demi ma sporą grupę fanów, więc jeżeli ktoś zazwyczaj książek nie czyta, widzi ją na okładce porywa ze sobą od razu - tak przypuszczam. Co do samego wydania ciężko jest mi określić jak wygląda zewnętrznie ponieważ czytałam ją w formie ebooka. A w formie elektronicznej nie natknęłam się na żadne błędy. 

Z kolei ciężko jest mi też cokolwiek pisać o samej Demi jako autorce książki. W połowie są to cytaty sławnych ludzi, a w drugiej połowie luźne i krótkie komentarze wraz z celem do odrobienia na dany dzień roku. Coś takiego może napisać każdy z nas, bo to jest nic trudnego. Wystarczy trochę chęci i poradnik już jest gotowy. Jednakże tutaj Lovato pokazała trochę siebie. Dała małe świadectwo swojego życia. Nie wstydzi się swojej przeszłości i śmiało o tym opowiada. I to było coś, co zdecydowanie mi zapunktowało w ogólnej ocenie tej książki. Szczerość i brak wstydu związanego ze swoją przeszłości, do której nie każdy chciałby wracać. 

Czytało mi się zdecydowanie szybko, wiadome jest, że krótkie wypowiedzi są lżejsze w odbiorze i czyta się od razu lepiej i szybciej. Podoba mi się sam pomysł na taką książkę. Wiem z autopsji, że ta książka się naprawdę przydaje. Moja przyjaciółka już dawno mi o niej wspominała, a dopiero po dwóch latach ją poznałam i zrozumiałam, jak wiele jej ta książka dała.

Zdecydowanie polecam ją wszystkim, którzy potrzebują wsparcia, pomocy, motywacji. Wszystkim tym, którzy mają zły humor, którzy mają depresję lub są ciągle smutni. Gwarantuje Wam, że może nie wszystko, ale większość przypadnie Wam do gustu, a co ważniejsze będziecie się opierać na tych cytatach oraz celach. Sama cieszę się, że ją przeczytałam i teraz, gdy będę mieć gorszy dzień, znów do niej powrócę i spróbuję wyjść na prostą. Okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne. 

Ale może ktoś tutaj jest, kto czytał tę lekturę? Co o niej myślicie? I to jest jedna z niewielu książek, która spisała by się na urodzinowy prezent. Może ktoś z Was potrzebowałby takiej lektury? Czekam na Wasze komentarze! :) 

16 komentarzy:

  1. Nie czytałam tej książki ale zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie czytałam, ale słyszałam nie raz o Demi. Nie wiem, czy sięgnę, ale ktoś sławny, kto wydał książkę, sprzedaż będzie bardzo duża z uwagi na silną pozycję tej osoby, a w tym przypadku to tą siłą jest Demi. W szczególności, że sama piosenkarka jest na okładce.
    Pozdrawiam,
    Shaman z http://www.sekretny-trop.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na pewno sama Demi jako autorka i postać na zdjęciu dużo dała do promocji. ;)

      Usuń
  3. Czytałam ją rok temu i była ciekawa i bardzo, ale to bardzo motywująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że mogłaby mi się spodobać, lub przydać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta okładka jest straszna, kiczowata i ja bym tego nie tknęła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam w naprawdę ciężkim okresie mojego życia, dużo mi pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tę książkę! <3

    Obserwuję bloga! :)


    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie!
    http://nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. ;)
      O, dziękuję, bardzo mi miło. :)
      Dziękuję za odwiedziny. ;)

      Usuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)