sobota, 5 grudnia 2015

Albo Albo TAG :) #26

W ostatnim czasie znów zostałam nominowana do zrealizowania Tagu, dość wydawałoby się nietypowego, ale jednak. Pytania, odpowiedzi, czyli coś na pozór banalnego. Czy tak łatwo poradziłam sobie z odpowiedziami? Zobaczymy. Tym razem dziękuję Rose z W Świecie Książek.





1. Wolałabyś na swoim blogu publikować tylko recenzję czy tylko posty około książkowe?

Zdecydowanie recenzje, bo z postów około książkowych nie miałabym takiej satysfakcji, nie mogłabym rozpisać się o jednej książce, tylko ogólnie. ALE całe szczęście nie będę miała przymusu wybierać, tylko po prostu dodaję to, co uznaję za stosowne, a nikt z czytelników czy innych bloggerów się nie skarży. 

2. Wolałabyś zawsze widzieć ekranizację książki najpierw zanim ją przeczytasz, czy przeczytać książkę, ale nigdy nie obejrzeć filmu?  

Zależy jakiej książki. Czasami bywa tak, na przykład z HP , że nie umiem czytać książki. Ale film jestem w stanie obejrzeć. A na przykład nie każdą powieść Nicholasa Sparksa przeczytam, ale obejrzę z wielką chęcią. Albo przeczytam i obejrzę, tak też się zdarzyło i niejednokrotnie. Najmilej wspominam Bezpieczną przystań. Przepiękna powieść i film również zasługuje na oklaski.

3. Wolałabyś mieć listę wszystkich książek w swoim życiu czy posiadać egzemplarz swojej pierwszej ulubionej książki? 

Nie mam odpowiedzi na to pytanie. Listy nie potrzebowałabym, bo nie czytałabym na ilość, a jakość. Ale, że czasami pamięć szwankuje, więc zapisuję sobie autorów i tytuły, ale w żadnym wypadku po to by stosować to tylko i wyłącznie do ilości. A poza tym, co mi z jednego egzemplarza, jak wolę pożyczyć powieści z biblioteki.

4. Wolałabyś należeć do klubu książkowego, w którym nie ma osób z blogosfery i spotykać się z nimi regularnie czy spotkać się raz w roku z najlepszym przyjacielem z blogosfery? 

Nie ma pojęcia. Kompletnie nie wiem, co odpowiedzieć na to pytanie. I chyba takie je zostawię, po prostu bez odpowiedzi. Ciężko jest mi cokolwiek zaplanować, a tym bardziej takie spotkania. Za dużo obowiązków, za mało czasu wolnego, niestety. 

5. Wolałabyś mieć czas, by przeczytać wszystkie książki, jakie tylko chcesz, czy mieć pieniądze, by kupić wszystkie książki jakie tylko chcesz?

Zdecydowanie przeczytać. Znać, a nie mieć. Poza tym, już nie mam miejsca gdzie ich podziać, a co dopiero.. 

6. Gdyby ekranizowano Twoją ulubioną książkę, wolałabyś mieć kontrolę nad tym kto będzie w obsadzie, czy nad tym co znajdzie się w scenariuszu?

W niczym. Ja się na tym kompletnie nie znam i uważam, że reżyser, scenarzysta są w tym lepsi po stokroć ode mnie i na pewno nie chciałabym mieć nad tym władzy. 

7. Wolałabyś mieć ulubioną książkową supermoc czy ulubioną książkową teorię? 

Kurde, to pytanie moim zdaniem jest.. bezsensu, ale ok. Tutaj też nie pojawi się konkretna odpowiedź, bo pytanie jest tak kitne, że aż nawet nie wiem co odpowiedzieć.

8. Wolałabyś przeczytać niesamowitą książkę ze słabym zakończeniem czy słabą książkę z dobrym zakończeniem? 

Czytam książki nie zwracając szczególnej uwagi przy wyborze na jej zakończenie. Nie każda kończy się happy endem i musimy do tego przywyknąć. 

9. Wolałabyś nie być w stanie czytać w jadącym pojeździe, czy nie być w stanie czytać na leżąco? 

Yyy.. wolałabym nie być w stanie czytać na siłę, zdecydowanie. 

10. Wolałabyś zapomnieć treść ulubionej książki lub serii by móc ją przeczytać ponownie po raz pierwszy, czy zapomnieć treść wszystkich kiepskich książek, które przeczytałaś? 

Ani to, ani to. Jeżeli powieść jest przepiękna, szybko o niej nie zapominam, a jeśli jest całkowicie bez sensu, puszczam ją w niepamięć, ale cokolwiek pamiętam.


Reasumując, ten TAG był niesamowicie ciężki, pytania w głównej mierze zaczynające się na "Wolałabyś" niektóre, albo i większość bez konkretnego celu, bardzo ogólnikowe i nie wiem, kto to wymyślał, ale chyba się zbytnio nie natrudził. Zgodnie z (nie)tradycją, osoba nominowana, odpowiada na pytania, na które ja udzieliłam odpowiedzi. A kogo nominuję? 

- Ania z Chaos myśli
- Magdalena z Zakochana w czytaniu


No to powodzenia, teraz Wy radźcie sobie z tymi kłopotliwymi pytaniami. ;D

12 komentarzy:

  1. Świetny tag! ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytania rzeczywiście trudne i trochę dziwne,jednak odpowiedzi fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym chciała mieć władzę nad scenariuszem - może wtedy ekranizacje by mnie tak nie wkurzały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe pytania i bardzo kreatywne odpowiedzi. Ja bym miała spory problem przy niektórych punktach. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  5. O mateńko! I ja go nie widziałam?! O.o
    A co lepsze ty nominowałaś mnie, a ja ciebie xD
    Przeznaczenie! <3
    To racja tag był trudny i czasem dobrze się trzeba było zastanowić co tu odpowiedzieć :D

    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha xD
      Ja wiedziałam, że jakiś TAG zgubiłam tylko nie mogłam znaleźć jaki bo wydawało mi się że wszystkie mam zrobione, no to masz znalazł się xD
      Jesteśmy boskie! <3

      Usuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)