środa, 8 czerwca 2016

TAGGED BOOK TAG!

Cześć! 
Dziś przychodzę do Was z Tagiem, do którego nominowała mnie Justyśka z Miłości do książek. Serdecznie zapraszam Was do niej, a przeniesiecie się tam po kliknięciu TUTAJ. Nie ma na co czekać, zabierajmy się do roboty. :) 



► ALBO ALBO BOOK TAG, czyli książka, co do której nie możesz się zdecydować, czy ci się podobała, czy nie. 
Podobnie jak u Justyny, nie ma u mnie czegoś takiego, że coś mi się może podoba, a może nie. Albo tak, albo nie i kropka. 

► COFFEE BOOK TAG, czyli książka dla koneserów.
Guillaume Musso - Central Park. Zdecydowanie ona ponieważ napisana jest po mistrzowsku i czaruje słowami. Tak samo jak Druga szansa - Katarzyna Berenika Miszczuk. 

► MY LITTLE PONY BOOK TAG, czyli książka dla dzieci, z którą zapoznałeś się dopiero niedawno. 
Książeczka Justyny Piecyk - Bajki uzdrawiajki. Jest przepięknie napisana, podejmuje trudne tematy w najdelikatniejszy sposób, a ilustracje również są prześliczne. 

► SOCIAL MEDIA BOOK TAG, czyli bardzo znana książka, na której punkcie wiele osób ma bzika. 
Mia Sheridan - Bez słów! ♥

► DISNEY BOOK TAG, czyli książka, do której wszyscy oprócz Ciebie, mają jakiś sentyment. 
Hm... nie mam kompletnie pomysłu. Może Zmierzch, Igrzyska śmierci? Nie czytałam i jakoś w ich stronę zbytnio to mnie nie ciągnie. Albo do powieści Stephena Kinga, mnie to w ogóle już odraża. 

► POLSCY BOOKTUBERZY BOOK TAG, czyli książka/seria, która ma dużo bohaterów. 
Zdecydowanie Anna Łajkowska - Szepty gwiazd. To była masakra, niestety. :( 

► BOOK TMI BOOK TAG, czyli książka, która jest długa, a mimo to przeczytałeś/aś ją w mgnieniu oka. 
Fiodor Dostojewski - Zbrodnia i kara! Niewątpliwie jest to jedna z tych najlepszych książek. Podobnie jest z Lalką Bolesława Prusa. 

► ZOMBIE APOCALYPSE BOOK TAG, czyli książka, która teoretycznie powinna być straszna, ale Ciebie nie przestraszyła. 
Scott Smith - Ruiny. Dopiero film mnie ruszył. ;/ 

► 7 DEADLY SINS BOOK TAG, czyli książka, której bohater ma coś na sumieniu. 
Bohaterowie z powieści Katarzyny Michalak - Nie oddam dzieci. Tam bohaterowie mieli wiele spraw na sumieniu. Przepiękna powieść, przy której musiałam się siłą powstrzymywać, by nie płakać w szkole. 

► BIG BOOK BOOK TAG, czyli książka, w której bohater zmierza się z otyłością. 
Nie kojarzę takowej, ale wiem, że coś było Heidi Hassenmuller lub Jany Frey. 


No i to by było na tyle. Serdecznie dziękuję za uwagę. A Waszym zdaniem, co i jak by pasowało do danych pozycji? Z chęcią poznam Wasze nominacje! I oczywiście jeżeli chcecie wziąć udział, serdecznie proszę i zapraszam. :) 

28 komentarzy:

  1. Hm...Twórczości Katarzyny M.jeszcze nie znam i sama nie wiem, czy kiedykolwiek przeczytam jakąkolwiek jej książkę,bowiem z reguły zbierają tak fatalne opinie, że skutecznie mnie to odstrasza :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz, ja tez czytałam negatywne komentarze, a jednak spróbowałam i dałam tę szansę Nie oddam dzieci i jestem pod wielkim wrażeniem. ;]

      Usuń
  2. We mnie "Nie oddam dzieci" wzbudziło zupełnie inne odczucia. Katarzyna M. NEVER AGAIN!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag ;) Bardzo fajnie czy wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja oszalałam dla Archera i ,,bez słów" tej książki naprawdę nie da się opisać, emocje w niej zawarte są nie do podrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oho, czy ja tutaj widzę brak pomysłów na nowe tagi i stworzono coś na podstawie starych? Ciekawie... ;)
    A ja dość często tak miewam, że nie wiem, czy dana książka mi się podobała czy też nie. Zazwyczaj kończy się to tak, że wystawiam ocenę po środku i koniec problemów. ;)
    Pozdrawiam!
    #Ivy z Bluszczowych Recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No do takiego zostałam nominowana, przyjęłam i się podjęłam. ;) A co do ocen, ja ich nie wystawiam, no chyba, że chcą tego wydawnictwa. ;]

      Usuń
  6. Tyle osób poleca "Bez słów" Mii Sheridan... muszę się za nią zabrać:) (kiedyś)
    https://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przeczytać "Bez słów". Tyle pozytywnych recenzji czytałam o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również bardzo podobała się "Zbrodnia i kara" więc doskonale rozumiem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, ze również Tobie spodobały się "Bajki uzdrawiajki" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej zaciekawiła mnie książka "Central Park", bo mam ochotę na to, by być oczarowana słowami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zbrodnia i kara <3 Lalka <3 ah!
    Jesli chodzi o "Nie oddam dzieci", to przez 50 stron ryczałam jak bóbr, a później... czar prysł i książka została dalej napisana wg mnie po łebkach, a szkoda, bo mogła być do końca miażdżąca

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny Tag chyba sama przygotuję odpowiedzi do niego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się doczekać przeczytania - BEZ SŁÓW! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Łiii :D
    Zmierzch to po prostu porażka totalna xD
    Reszty nie znam :(

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)