niedziela, 26 czerwca 2016

Liebster Blog Award po raz jedenasty!

 

Moi Kochani Czytelnicy! 
Po raz jedenasty już mam okazję zrealizować nominację do Liebster Blog Award! Chciałabym tym razem podziękować Wiktorii z bloga WiktoriaCzytaRazemZWami, a klikając TUTAJ przeniesiecie się do jej bloga. Oczywiście serdecznie do niego zapraszam, ja tam jestem z każdym nowym postem. :) A więc nie zwlekajmy i... zaczynajmy!


1. Co aktualnie czytasz? 
Kathrin Lange - Serce ze szkła

2. Jak długo prowadzisz bloga? Masz jeszcze jakiegoś innego bloga? 
Bloga prowadzę od 28 grudnia 2014 roku. Miałam kiedyś dwa inne blogi, jednak zostały usunięte. Były to tak jakby kartki z pamiętnika, ze zdjęciami, moimi przemyśleniami. Jednak to było gimnazjum i wtedy popełniłam wiele błędów, których teraz szczerze żałuję i tłukę się po głowie jak mogłabym być taka głupia, no, ale cóż. :D 
3. Twoja ulubiona książka na lato? 
Nie mam  takiej. Jednakże każda, która mi się spodoba i będzie czytana w tej porze roku, będzie lubianą przeze mnie. Chyba, że będę się męczyć przy czytaniu, to wtedy już nie będzie nawet lubianą. 

4. Oglądasz filmy tylko raz, czy wolisz wracać do swoich ulubionych? 
Oczywiście, że lubię powracać do filmów, które są moimi ulubionymi. Np. Titanic to film, przy którym zawsze płakałam, płaczę i zapewne to się nie zmieni. Ale są też innego rodzaju filmy, które mają w sobie coś, co powoduje dreszcze na mojej skórze i jednocześnie sprawia, że za jakiś tam dany okres czasu włączam replay. A co do poznawania nowych filmów nie jestem przeciwna, jednak muszą być jakieś z sensem, bo inaczej szkoda mi czasu i jestem później zdenerwowana, że mogłam poświęcić czas na coś lepszego. 

5. Ulubiony cytat? 
Cóż, nie ma jednego takiego ulubionego, ale postaram się znaleźć kilka, które towarzyszą mi przez cały czas od momentu ich poznania. 

"[...] - Paulinko, możesz wszystko! Pamiętaj, całe życie zależy tylko od jednej osoby. Od ciebie." Magdalena Witkiewicz - Po prostu bądź

"- Czasem życie jest gorzkie. Jak piwo bez soku. - Głośno myślałam: - Wstrętne jak czysta wódka. Ale mimo to żyjemy dalej. I cieszymy się życiem, prawda?" Magdalena Witkiewicz - Po prostu bądź.

"- Nie mogę tak dłużej! - krzyczę, kiedy drapieżne fale sięgają po mnie.
I znowu.
- N i e   m o g ę   t a k    d ł u ż e j!" Gayle Forman - Wróć jeśli pamiętasz

“Zestarzałem się przez jedną noc i brak mi ciebie.
Ale przede wszystkim brak mi siebie.
Nie wiem, kim jestem.”  Nina George - Lawendowy pokój

"W życiu bywają noce i bywają dni powszednie…"  Maria Dąbrowska - Noce i dnie

"Żaden dzień się nie powtórzy,
nie ma dwóch podobnych nocy,
dwóch tych samych pocałunków,
dwóch jednakich spojrzeń w oczy." Wisława Szymborska - Nic dwa razy

6.  Jak zaznaczasz stronę, na której skończyłaś czytać? 
Oczywiście, że zakładką. Chyba, że zapominam włożyć ją do książki to albo wskaźnikiem samoprzylepnym, ewentualnie jakimś papierkiem. 

7. Masz jakieś hobby, o którym jeszcze nie wiemy? 

Cóż... O muzyce wiecie, bo to widać. Uwielbiam zbierać pocztówki. Z własnych wakacji, miejsc, które odwiedzam, ale i od najbliższych mi znajomych, którzy gdzieś jadą obowiązkowo muszą mi przywieźć pocztówkę, bo jak nie, to wielka obraza jest. XD 
Wyliczyłam, że mam ich 99! Różnego formatu, z Polski, zza granicy... :) Kiedyś jeszcze zbierałam
figurki porcelanowe, teraz już nie kupuję, bo nawet nie miałabym gdzie ich pomieścić. No i oczywiście lubię poznawać nowe miejsca, jak narazie przemieszczam się po Polsce, kiedyś pewnie wyjadę za granicę. Marzy mi się Gotlandia, Bornholm, Kanada, Szwecja czy Chorwacja. :)

8. Gdzie najczęściej czytasz? 
W domu, w szkole, na zewnątrz jeśli pogoda dopisuje to siadam na schodach i zatapiam się w fikcyjny świat. 

9. Czego najbardziej nie znosisz w prowadzeniu bloga? 
Tego, że czasami bloger utrudnia mi pisanie postów. Albo jak chce dokonać graficzne zmiany, to zawsze coś jest nie tak, inaczej się wyświetla, etc. Jak się wkurzę, to sobie informatyka zatrudnię i wszystko zrobi mi w kodach, o. :( 

10. Okładka książki, która na zawsze zapadła Ci w pamięci? 
Od razu na myśl przychodzi mi pierwsze wydanie Dotyku Julii Tahereh Mafi. 

11. Książka, która twoim zdaniem zasługuje na miano popularnej książki, a nią nie jest? 
Dajmy nawet często przeze mnie wspominana powieść Lisy Genovy - Motyl. Przepiękna historia, która każdy powinien poznać. Powinna być nawet szkolną lekturą, a co!  

NOMINUJĘ: 
► Justyśka - Z miłości do książek 
► Wiktor - My Book Town 
► Martyna i Karolina - Książki bez konserwantów
► Justyna - Bookowe Love

PYTANIA:
1. Potrafisz czytać kilka książek na raz? Czy jednak wolisz czytać jedną, a dokładniej?
2. Zmuszałaś się kiedykolwiek do czytania książki/ek? Podaj tytuł/y.
3. Gdybyś mogła z wybranej powieści wybrać jedną dziewczynę/chłopaka, jako swoją przyjaciółkę/przyjaciela, kto by to był i z jakiej powieści?
4. Czy jest autor, który Cie odpycha i nie potrafisz czytać jego książek?
5. Będąc blogerem, czytasz książki. Z jakim autorem chciałabyś/chciałbyś się spotkać w przyszłości?
6. Czy blog jest w Twoich planach przyszłości? A może chcesz zostać pisarzem?
7. Wymarzone Twoje miejsce na wakacje? Dlaczego takie, a nie inne?
8. Czy przeglądasz blogi innych? Z jakich portalów korzystasz?
9. Planujesz pewne rzeczy, czy też wszystko wychodzi na spontanie?
10. Twoja pasja/hobby? (inna niż czytelnictwo)
11. Dostajesz w prezencie złotą rybkę, która spełni Twoje jedno życzenie. Co by to było? 

Oczywiście prócz rozdanych nominacji zapraszam wszystkich do wykonania tego TAG'u. Będzie mi niezmiernie miło poznać Wasze odpowiedzi. A moje pokrywają się z Waszymi? Jak to jest? Dajcie znać w komentarzu! :) 
A teraz lecę do obowiązków, miłego dnia! :)

26 komentarzy:

  1. Również mogę oglądać Titanica w nieskończoność, ale już na nim nie płaczę. W gimnazjum wałkowałam go tyle razy, że już nie wzrusza, ale nadal lubię go sobie odświeżać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogi prowadzę od 11 lat, rany, ale ten czas zleciał.
    Jeśli denerwuje Cię szata graficzna i masz problem z ustawieniem szablonu, to może poszukaj kogoś, kto zrobiłby Ci szablon w ramach szabloniarni, którą prowadzi. Na katalog-grafikow.blogspot.com znajdziesz mnóstwo takich blogów, które wykonują szablony na zamówienie i to całkowicie za darmo :)
    Miłego dnia,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobały mi się Twoje pytania ;) Chyba skuszę się by na nie odpowiedzieć :)
    http://nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czytam praktycznie wszędzie :) Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, też mnie strasznie wkurzało ustawianie i zmienianie szablonu na blogu... Ani do tego głowy nie mam, ani mi to nie wychodzi. Dobrze, że mój chłopak ogarnia takie rzeczy i już nie muszę się przejmować xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Blogger potrafi komplikować życie, to fakt XD Świetny tag ;)
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że z wyjątkiem Chorwacji marzą Ci się "zimne kraje". Czy to przypadkiem nie przez ten upał? :D
    Pozdrawiam,
    K.F.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie czekam, aż ktoś zwróci "Motyl' w bibliotece i już nie mogę się doczekać! Faktycznie nie jest to jakaś popularna, bo dowiedziałam się o niej jakoś w marcu/kwietniu, ale ostatnio trochę częściej o niej słyszę :)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pytania i super odpowiedzi:D Jeśli chodzi o podróżowanie to jeszcze niedawno miałam takie negatywne nastawianie do tego, bo bałam się w ogóle wyjeżdżać z Polski ( i nie mówię tu o terrorystach), tylko ogólnie od małego jakoś tak czułam się w Polsce bezpieczna, a za granicą to się bałam, a że wypadek i coś jeszcze innego. Ale ostatnio fascynuje mnie to, by gdzieś wyjechać, coś zobaczyć, porozumiewać się w innych językach, szukać inspiracji. Nie wiem jak to dalej będzie ze mną i podróżowaniem, zobaczymy ;)
    Pozdrawiam Tris *.* z hopebravestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zaczniesz podróżować i pokonasz bariery jakie cię blokują. :)

      Usuń
  10. Też uwielbiam Titanic. :) W moim przypadku, jeśli chodzi o miejsca, w których czytam książki, prościej byłoby zapytać, gdzie NIE czytam. :D Jeśli gdziekolwiek spotka się mnie bez książki, oznacza to, że coś się dzieje. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdanie :)
    Dominika z booksofsouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zazwyczaj nie wracam do obejrzanych wcześniej filmów - wolę poznawać nowe historie :) Grenlandia - brrrrr na samą myśl mi zimno - ja preferuję raczej cieplejsze regiony ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, bloger potrafi nadszarpnąć nerwy i zająć więcej czasu niż trzeba. A z pocztówkami przez wiele lat miałam tak samo, teraz zalegają w szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Mi to chyba nie minie, już tak długo je zbieram i zbieram... ;d

      Usuń
  13. Hm, ten cytat z piwem - ale przecież piwo z sokiem jest paskudne właśnie! :D
    Ojej, gdzie ty trzymasz te pocztówki? o.O Jak mi podasz adres to się wystaram dla ciebie o pocztówkę z Modlinem Twierdzą :)
    No i u nas medyk na Mini maratonach organizuje wakacyjną wymiankę pocztówkową :D Zapraszam cię, do 1 lipca są głosy chyba albo do 30 czerwca.... Nwm, pierwszy raz nie ja coś organizuję na grupie i już się guubię :D
    A ustawianie grafiki w bloggerze potrafi doprowadzić do białej gorączki..... ;/

    I dziękuję za nominację <3 odpowiem na pewno, tylko znasz mój zapłon z postami, prawda? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, że jest nie dobre . ;d Przecież dostałaś adres do paczki z Tajemnym ogniem. :D Trzymam je w szafie. :D Znam zapłon z postami, nie pogniewam się jak się odwlecze w czasie. ;)

      Usuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)