sobota, 3 stycznia 2015

Troszkę więcej kryminałów..

Hejka! :)
Nie zdążyłam już wczoraj wrzucić tego posta, więc robię to teraz.
Poślę Wam serię z inspektorem Knutasem:



1. "Niewidzialny" wyd.w Polsce w 2010r.
2. "Niewypowiedzialny" wyd.w Polsce w 2010r.
3. "We własnym gronie" wyd.w Polsce w 2011r. - jeszcze jej nie złapałam :(
4. "Umierający dandys" wyd.w Polsce w 2011r.
5. "Słodkie lato" wyd.w Polsce w 2011r.
6. "Upadły anioł" wyd.w Polsce w 2011r.
7. "Podwójna cisza" wyd.w Polsce w 2011r.
8. "Niebezpieczna gra" wyd.w Polsce w 2014r.
9. "Czwarta ofiara" wyd.w Polsce w 2013r.

Są jeszcze dwie nie wydane w Polsce, niestety, ale czekam z niecierpliwością, jak inni mam nadzieję fani Mari Jungstedt.:)

Fajnie by było, jakbyście w komentarzach pisali jak Wam się czyta i podoba blog, co mogłabym dodać, a co zmienić. Oczywiście możecie podzielić swoje zdanie nawet na temat samej książki. :)

MIŁEGO DNIA KOCHANI! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)