niedziela, 3 lutego 2019

BOOK TOUR: Nigdy nie mówię nigdy - Marta W.Staniszewska

Dzień dobry! 
Śpieszę do Was z informacją, że na moim blogowym fan page'u, ruszył Book Tour z moim patronem medialnym. Najnowsza książka Marty W.Staniszewskiej czeka na Wasze zgłoszenia do czwartego lutego. 

Więcej informacji znajdziecie na moim fan page'u -> TUTAJ

Spieszcie się, do jutra trwają zapisy! :)

Mam już kilka osób, ale z miłą chęcią przygarnę więcej do listy. Na pewno zrobi się milej autorce, im będzie Was więcej. Więcej pocztówek, więcej pozaznaczanych fragmentów... To istna przyjemność. Mam nadzieję, że po raz kolejny nie zawiedziecie mnie i weźmiecie udział w pierwszym, zorganizowanym przeze mnie Book Tourze. :) 

Dziękuję Autorce za możliwość stworzenia akcji, a Was po raz kolejny zachęcam do wzięcia udziału. :)

Dobrego dnia! 

4 komentarze:

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)