środa, 16 października 2024

ZAPOWIEDŹ & PATRONAT MEDIALNY: Adriana Rak - Nowy rozdział



Witajcie! 

Przychodzę do Was z zapowiedzią mojego patronatu medialnego. W ostatnich miesiącach strasznie publikowałam posty bez jakiejkolwiek rutyny. Zostałam mamą, a moje dzieciątko stało się numerem jeden. Macierzyństwo nie do końca jest proste, a czasu przy niemowlęciu jest naprawdę bardzo mało, dlatego tym bardziej jestem wdzięczna za obdarzenie mnie takim stanowiskiem przy promocji książki. 


WYDAWNICTWO INEDITA
PREMIERA 5.11.2024
NOWY ROZDZIAŁ
 


OPIS:

Elwira, starając się zapomnieć o trudnej przeszłości, bierze los w swoje ręce i postanawia zacząć życie na nowo. Z wielkim bólem serca wyprowadza się do Poznania, gdzie próbuje swoich sił jako agentka w biurze nieruchomości. Po kilku miesiącach ciężkiej pracy wyprowadza się od przyjaciółki i wynajmuje skromną kawalerkę. Jest spokojna i pełna nadziei na lepsze jutro.
Niestety, przekorny los szybko przypomina o sobie. Pewnego dnia Elwira dowiaduje się o śmierci ukochanej babci Maliny i odtąd jej życie ponownie lega w gruzach.
Szanse na odbudowanie tego, o co walczyła przez ostatnie miesiące, maleją z każdym kolejnym dniem. Młoda kobieta ponownie zostaje wplątana w trudną, toksyczną relację z matką. Po pewnym czasie poddaje się i zaczyna powątpiewać w samą siebie.
Mając jednak na uwadze dobro młodszej siostry, wciąż miota się, szukając drogi do szczęścia… A droga ta, jak można się domyślać, będzie kręta i wyboista…
Nowy rozdział to kolejna książka w dorobku pisarskim Adriany Rak, która porusza trudne, rodzinne tematy.

O AUTORCE: 
 
Autorka książek z gatunku literatury obyczajowej i romansu. Zadebiutowała w 2018 roku powieścią pt “Uwikłani. Tom pierwszy”, otwierającą dylogię opowiadającą historię Agaty i Piotra - dwóch nieszczęśników, którzy nigdy nie powinni byli zwrócić na siebie uwagi. Obecnie jest autorką kilku kolejnych (wydanych) powieści, jak również pracuje nad następnymi pozycjami.


Bardzo dziękuję jeszcze raz za zaufanie. A Wam, moi Kochani nie zostaje mi nic innego, jak serdecznie zachęcić do zakupu i przeczytania tej pozycji. Okładka jest prześliczna, ale wnętrze... Sami musicie się przekonać! Po stokroć polecam! Niebawem pojawi się recenzja! Wyczekujcie jej! 

Książka Adriany dostępna do kupienia w przedsprzedaży na stronie internetowej wydawnictwa, kliknij TUTAJ

Znacie książki Adriany? Lubicie jej pióro? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)