poniedziałek, 15 lipca 2024

Alina Adamowicz - Twoje słowa mają moc

 Dzień dobry! 

Przychodzę dzisiaj do Was z krótką polecajką książki, którą udało mi się upolować na wymianie książkowej zorganizowanej na Instagramie. Obserwuję profil autorki na tejże stronie i podobają mi się treści, jakie tam się pojawiają. Dlatego jak tylko nadarzyła się okazja wymiany, chętnie skorzystałam. 

Alina Adamowicz - psycholożka, psychotraumatolożka, terapeutka, specjalistka neuropsychologii. Wykładowczyni psychologii pozytywnej stosowanej. Certyfikowany coach. Po siedemnastu latach zdecydowała się zmienić karierę korporacyjną na działalność wspierającą kobiety. Prowadzi stowarzyszenie Akademia Pozytywnych Kobiet. 

Alina Adamowicz - Twoje słowa mają moc 


To, w jaki sposób o sobie myślisz, wpływa na twoje emocje i zachowania. Słowa w twojej głowie często zapewniają spokój i równowagę, ale mogą być też źródłem lęku. Właściwe słowa we właściwym momencie mogą zmienić życie na lepsze, poprawić zdrowie i samopoczucie.
Książka, którą trzymasz w ręku, pomoże ci zmienić nawyki myślowe, a w rezultacie zastąpić raniące cię słowa wspierającymi. Dzięki niej łatwiej będzie ci przyjrzeć się temu, jak o sobie myślisz i mówisz. Odkryjesz, które słowa sprawiają, że czujesz się dobrze, a które cię dołują, oraz co daje ci dobrą energię, a co ją odbiera.
Pamiętaj, że wcale nie musisz być każdego dnia uśmiechnięta, pozytywna, zmotywowana ani wdzięczna. To zupełnie normalne, że czasami będziesz smutna, zła czy sfrustrowana. Gdy przyjdą trudne uczucia i emocje, zauważ je i nazwij.
Uwierz w siebie i swoją dobrą przyszłość. Życie nie czeka, lecz idzie naprzód. Podejmij decyzję i zacznij działać. Ta książka ci w tym pomoże.
Jesteś pełna możliwości. Jesteś ważna i wartościowa. To jest TWÓJ CZAS!
Jeśli masz teraz trudniejszy czas, próbujesz czegoś nowego, nie poddajesz się, mimo burz i przeciwności – ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak wesprzeć samą siebie lub innych, próbujesz odnaleźć lub utrzymać równowagę i iść do przodu – nie jesteś w tym sama. Pełna współczucia i podnoszących na duchu afirmacji nowa książka Aliny Adamowicz to doskonały kompas, przewodnik, który pomaga obrać właściwy kierunek wszystkim poszukującym.

Okładka jest śliczna, z brzoskwiniowym tłem, z dodatkiem białych i niebieskich elementów. Satynowa w dotyku, z wytłuszczeniami. Wyklejka w kolorze miętowym świetnie uzupełnia całość. Posiada skrzydełka, które dodatkowo chronią przed uszkodzeniami mechanicznymi. Na jednym z nich przeczytacie fragment książki, a na drugim kilka zdań o autorce. Stronice są białe, a w środku mamy różne ilustracje, które świetnie uzupełniają całość. Ilustrowała Ewa Popławska - uważam, że wykonała kawał dobrej roboty. 

Moje drugie spotkanie z książką autorki, całkiem niedawno czytałam duet pani Adamowicz i Gargaś, który dosyć mi się podobał. Jak zobaczyłam środek pozycji, wiedziałam, że nie zajmie mi zbyt wiele czasu. Pojawia się wiele sentencji, przypominajek, czy krótkich tekstów, które są wyrażane wprost, łopatologicznie wręcz. Sporo z nich zaznaczyłam sobie, a inną część znajdziecie na profilu w social mediach na Instagramie. 

Uważam, że w przystępny sposób autorka chce zmotywować nas do zmian, poprawy jakości naszego życia, chce nam dodać odwagi i pewności siebie. Jest to całkiem niezły pomysł i pomoc, takie przypominajki każdy z nas powinien mieć przy sobie. Może ktoś, kto nie do końca ma wszystko poukładane będzie zadowolony z lektury, ja jednak jestem. Może nie będę drastycznie zmieniać rzeczy w swoim życiu, bo nie ma takiej potrzeby akurat u mnie, ale bardzo dobrze czytało się o tym, co chce nam pisarka przekazać. 

Warto do niej wracać, nie czytać na raz, a na kilkanaście, jak nie dziesiąt razy. Myślę, że w różnych chwilach naszego życia coś innego pomoże nam dalej iść przed siebie, a nie cofać się. Zdecydowanie polecam, bo kto wie, może w niej znajdziecie jakieś wskazówki dla siebie? :) 

Lubicie czytać takie książki motywujące? Znacie już ten tytuł, a może macie dopiero w planach?

1 komentarz:

  1. Z tego co napisałaś to ta książka ma szansę mi się spodobać, więc chętnie po nią sięgnę jak ją znajdę np. w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)