piątek, 23 czerwca 2023

Adrianna Niewęgłowska i Gabriela Para - Jak wspierać i kochać kobietę, którą jesteś?

 Witajcie, 

przychodzę dzisiaj do Was z recenzją książki, która jest poradnikiem napisanym przez dwie dziewczyny, prowadzące profil na Instagramie Pani Motywacja. Od pewnego czasu obserwuje je, więc gdy dotarła do mnie informacja, że dziewczyny wydają swoją książkę, to stwierdziłam, że muszę się z lekturą zapoznać. Dostałam bon na urodziny do empiku, więc w ten sposób nabyłam ten egzemplarz.

Adrianna Niewęgłowska i Gabriela Para - brak informacji o autorkach. 

Adrianna Niewęgłowska i Gabriela Para - Jak wspierać i kochać kobietę, którą jesteś?



Chcesz być w końcu naprawdę szczęśliwa? Żeby to osiągnąć, musisz zrobić porządek w swojej głowie. Kolejne poradniki i podcasty nie pomagają? Wciąż tkwisz w miejscu? Cóż, przeprowadzanie rewolucji w życiu nie jest łatwe. Zaufaj autorkom profilu Pani Motywacja, które na Instagramie śledzi ponad 300 tysięcy obserwujących!  
- Nauczą Cię, jak pokochać siebie i zaakceptować to, jaka jesteś.
- Pokażą Ci, jak zostawić przeszłość za sobą i nie pozwalać na przekraczanie swoich granic.
- Dowiesz się, jak uwierzyć w swoją wyjątkowość, polubić swoje ciało i nie przejmować się opiniami innych.
Książka składa się z dwóch części. Pierwsza dotyczy samoakceptacji, wdzięczności i pozytywnego myślenia. Poza wskazówkami znajdziesz tam ćwiczenia wspomagające Twój rozwój osobisty. Druga zawiera 365 krótkich przesłań na każdy dzień, które staną się Twoim drogowskazem lub wsparciem.
Ta książka będzie Twoją inspiracją. Nowym rozdziałem. Pięknym początkiem.

Okładka książki przedstawia niedawne profilowe zdjęcie z Instagrama dziewczyn. Białe tło z pięknymi, kolorowymi motylami świetnie się prezentuje. Niby nic, a jednak przyciąga wzrok. Ma grubszą oprawę, nie całkiem twardą, ale usztywnianą, dzięki czemu nie ulegnie szybko uszkodzeniom mechanicznym. Stronice są białe, wstawki w środku różowe i oczywiście wciąż przewijają się motyle. Mamy ją podzieloną na rozdziały, gdzie w spisie treści wiemy, czego się spodziewać. Do wydania nie mam zastrzeżeń, wydawnictwo spisało się na medal, literówek brak. 

Bardzo lubię profil dziewczyn na Insta, bo często znajduje tam wiele motywacyjnych teksów, które udostępniam u siebie. Dlatego nawet nie zastanawiałam się, czy ją brać czy nie, po prostu zamówiłam. Byłam ogromnie ciekawa, co dziewczyny będą chciały przekazać nam, czytelnikom. Dostajemy poradnik, który może nie wnosi nic nowego, czego nie przeczytalibyśmy w innych pozycjach. Za mną sporo poradników, dotyczących akceptacji, wrażliwości, motywacji, rozwoju osobistego, dlatego nic nie było tu dla mnie nowego. Jeśli ktoś pierwszy raz w życiu sięga po taką pozycję, będzie dla niego nowością i z pewnością wiele wyciągnie z lektury. Jest tu wiele przydatnych fragmentów, pozwalających zrozumieć samego siebie. Głównie jest to egzemplarz skierowany do kobiet, i tak się do nas zwraca narrator. Głównie dzieli się na SAMOAKCEPTACJĘ, WDZIĘCZNOŚĆ i POZYTYWNE MYŚLENIE. Na koniec mamy na cały rok zbiór afirmacji, przesłań, motywacji do doceniania siebie. 

Jako, że uwielbiam takie krótkie teksty z sensem, to ta druga część zdecydowanie bardziej ujęła mnie. Oczywiście w tych pierwszych trzech rozdziałach również nie brakuje znaczników. Dziewczyny wykonały kawał dobrej roboty, pojawiły się nawet przykładowe zadania do ćwiczenia wcześniej wyróżnionych tematów. Pokazują nam ułatwienia, jak możemy wdrażać te elementy do swojego życia i w końcu być szczęśliwą, kochać sama siebie taką, jaką jesteśmy. 

Ma niewiele ponad dwieście stron, z czego połowa to afirmacje i teksty z sensem i motywacją, niemniej jednak warto skusić się i zakupić egzemplarz. Może nie pokaże Wam nowych rzeczy (przynajmniej tym, co czytają takowe lektury), ale z pewnością coś do Was przemówi i zostanie w Waszej głowie na dłużej. Sam fakt, że książka jest naprawdę pięknie wydana, przekonuje do sięgnięcia. 

Jestem zadowolona, chociaż też początkowo nie zakładałam żadnej poprzeczki ani wymagań. I dzięki temu mogłam czerpać przyjemność, obserwować zmiany, jakie już zaszły dotychczas w moim życiu, a dziewczyny uświadamiają, jak to tylko tyle, może być AŻ TYLE. Polecam, szczególnie osobom lubiącym poradniki, rozwój osobisty. Kobietom skromnym, wrażliwym, niedocenianym przez same siebie! Będziecie zadowolone! 

Lubicie czytać takie książki? Ja bardzo, dlatego cieszę się, że mam recenzowaną dziś pozycję u siebie na półce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)