wtorek, 30 grudnia 2014

Historia, która wzbudzi uśmiech, ale i.. łzy.

Jak już napomknęłam w pierwszym swoim poście, uwielbiam powieści Pani Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Dziś był dzień, w którym przeczytałam jej kolejną opowieść. Co mnie zaciągnęło do tej książki? To było na Targach w EXPO w Krakowie. Była również premiera "Szukaj mnie wśród lawendy". Książki kosztowały 20 zł więc.. czemu nie? Większość okładek była mi znajoma, jednak ta - nie. Wzięłam, przeczytałam opis i już było postanowione - przeczytam ją. Długo się zbierałam jednak w końcu nadszedł jej dzień. :)
Przedstawiam Wam kolejną z najlepszych książek jakie czytałam : Agnieszka Lingas-Łoniewska - "Brudny świat". 





Opowiadają dwie osoby Kati i Tommy. Wszystko układa się z pozoru prosto, tylko.. jakie niespodzianki postawi los na drodze dziewczyny? Czy będą złe, czy jednak może dobre? Czy przeszłość przestanie nękać oboje? Czy sława, pieniądze będą górować nad uczuciem? Na te i inne pytania odpowiedzą Wam kartki tej Cudownej książki.

"- Zostaniesz dzisiaj ze mną?
- To znaczy? 
- Chcę, żebyś został u mnie. Ze mną - uśmiechnęła się nieśmiało.
Westchnąłem i położyłem dłoń na jej policzku.
- Zostanę dziewczynko. Zrobię wszystko, co tylko będziesz chciała." 

Czy jest coś w książce co mi się nie podobało? Chyba nie. Jedynie końcowy los bohaterki. Ale widocznie tak musiało być. 
Jest za to wiele rzeczy, które.. mnie urzekły. Nie tylko dobrze napisana powieść, od której nie da rady się uwolnić. Idealnie przedstawione emocje bohaterów i ich przeszłość,  jak wiele takich przypadków jest wśród nas? I za to, dziękuję Pani Agnieszce, że nie wymyśla historii z kosmosu, a z życia codziennego. 

"Zaczęliśmy powoli krążyć, ona z twarzą przy mojej piersi, ja wdychający zapach jej włosów. 
To było takie czyste. Ona i ja. Nasza miłość przeszła wiele zawirowań, ale teraz czułem, że jesteśmy ze sobą, tak naprawdę i już na zawsze." 

A więc gorąco Wam polecam, jak wspominałam jedna z najlepszych książek, które miałam okazję przeczytać. Kierowany do młodzieży jak i osób dorosłych przynajmniej takie jest moje zdanie. :) Czytając tą historię na pewno się nie zanudzicie i przeczytacie jednym tchem! :) 

Jeszcze raz serdecznie POLECAM! :)

2 komentarze:

  1. ooo tak tak trafiłaś w mój gust (dzięki za pożyczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu trafiłam w Twój gust ;D Nie ma za co, ja Tobie też dziękuję, za powieści Abbi Glines ;)

      Usuń

Chciałabym podziękować Wam za każde odwiedziny, za każde przeczytane słowo, to wiele dla mnie znaczy, naprawdę. Lubię dyskutować, więc jeżeli podejmiecie się dyskusji, napiszecie choćby kilka słów, ja będę szczęśliwa i zawsze odpowiem.
Raz jeszcze, dziękuję. ♥

Opisy książek w większości nowych postów pochodzą z lubimyczytać bądź niektóre wymyślam sama. ;)